برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پسر جوان، اسرار جنایت هولناک خود را فاش کرد

منبع
همشهري
بروزرسانی
پسر جوان، اسرار جنایت هولناک خود را فاش کرد

همشهري/ پسر 18ساله که پس از قتل پسردايي 11ساله‌اش مدعي شده بود او در کانال آب غرق شده است، اسرار جنايت هولناک خود را فاش کرد.

19شهريور امسال به هلال‌احمر شهرستان پارس آباد در استان اردبيل خبر رسيد که پسر 11ساله‌اي به‌نام عرفان در کانال آبي در حوالي اين شهر غرق شده است. بعدازظهر آن روز عرفان به همراه پسرعمه 18ساله‌اش براي ماهيگيري به حوالي کانال آب فتحعلي قشلاقي در اطراف روستاي خليل‌لو رفته بودند که حوالي عصر، پسرعمه عرفان درحالي‌که وحشت‌زده بود خود را به خانه آنها رساند و مدعي شد که عرفان به داخل کانال آب سقوط کرده است. او مي‌گفت که سرگرم ماهيگيري در کنار کانال بودند که ناگهان پاي عرفان سر خورد و به داخل کانال افتاد و وي هرچه تلاش کرد نتوانست او را نجات دهد.

از همان زمان تيم‌هاي هلال‌احمر براي پيدا کردن پسربچه غرق شده راهي کانال آب شدند و جست‌وجوي غواصان براي يافتن عرفان شروع شد. هر چند هوا تاريک شده بود اما غواصان و مردم محلي دست به‌دست هم داده بودند تا شايد بتوانند پسربچه غرق شده را از داخل کانال بيرون بکشند اما تلاش آنها نتيجه‌اي نداشت. جست‌وجوي غواصان هلال‌احمر تا 6روز ديگر هم ادامه داشت تا اينکه اتفاق عجيبي افتاد.

جسدي در گودال

پنجشنبه گذشته بود که به مأموران پليس پارس‌آباد خبر رسيد جسد پسربچه‌اي در گودالي حوالي روستاي خليل‌لو پيدا شده است. جسد داخل گودالي در نزديکي روستا و نرسيده به کانال آب فتحعلي قشلاقي و در يک گودال دفن شده بود اما با گذشت زمان، حيوانات آن را از داخل گودال بيرون کشيده بودند و يکي از رهگذران که در حال عبور از آن حوالي بود با ديدن جسد پليس را خبر کرده بود.

با حضور مأموران در محل معلوم شد که جسد متعلق به عرفان 11ساله است. همان پسربچه‌اي که تا آن زمان تصور مي‌شد داخل کانال آب غرق شده و غواصان در جست‌وجوي او بودند. او اما غرق نشده بود و بررسي‌ها نشان مي‌داد که به طرز هولناکي با چاقو به قتل رسيده و عامل جنايت جسد وي را داخل گودال دفن کرده است.

پسرعمه قاتل

سرنوشت هولناک عرفان، دل مردم روستاي خليل‌لو که عرفان و خانواده‌اش در آنجا زندگي مي‌کنند را به درد آورده بود. بي‌شک پسرعمه‌ او که پيش از اين مدعي شده بود عرفان هنگام ماهيگيري به داخل کانال آب سقوط کرده و غرق شده اسرار اين جنايت را مي‌دانست. دستور بازداشت وي صادر شد اما پسر 18ساله که در جريان پيدا شدن جسد پسردايي‌اش قرار گرفته بود، فراري شده بود.

فرار متهم زمان زيادي طول نکشيد و مأموران پليس در جريان بررسي‌هاي تخصصي مخفيگاه او را شناسايي و وي را دستگير کردند. سيدعبدالله طباطبايي، دادستان اردبيل گفت: متهم پس از دستگيري به ارتکاب جنايت اعتراف کرد و گفت که پس از قتل پسردايي‌اش، براي اينکه تحقيقات پليس را منحرف کند، به دروغ مدعي شده که وي هنگام ماهيگيري در کانال آب غرق شده است.

وي ادامه داد: بررسي‌ها نشان مي‌دهد که متأسفانه اختلافات خانوادگي و کري‌خواني‌هاي بين جوانان و نوجوانان، انگيزه اصلي او از قتل پسربچه 11ساله بوده است. براساس اين گزارش، تحقيقات در اين پرونده از سوي کارآگاهان پليس آگاهي استان اردبيل ادامه دارد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره