نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

جنایت‌های مخوفی که دستمایه سریال‌ها شدند

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
جنایت‌های مخوفی که دستمایه سریال‌ها شدند

آخرین خبر/ الهام گرفتن از اتفاقات واقعی برای تولید سریال اتفاق رایج و موفقی در این صنعت سرگرمی است. چون جنایت‌های معروفی که مدت‌ها سوژه رسانه‌ها بودند برای مخاطبان آشنا و جذاب است و برای همین دوست دارند از ابعاد ناگفته آن‌ها خبر داشته باشند. کمپانی‌ها و پلتفرم‌های معروف با استفاده از این ظرفیت در سال 2022 سریال‌های جذابی ساختند که یکی از آن‌ها درباره قاتل زنجیره‌ای بود که به قربانیانش تجاوز می‌کرد. یا درباره قتل همسر یک نویسنده معروف که در صدر اخبار قرار گرفت. همین‌طور قتلی فجیع توسط یک فرقه عجیب و.... در ادامه با معروف‌ترین و جذاب‌ترین سریال‌های 2022 که از یک ماجرای واقعی الهام‌گرفته شدند آشنا می‌شویم.

زیر بیرق بهشت| قتل فجیع فرقه‌ای

اندرو کارفیلد بازیگر معروف و محبوب سری «مرد عنکبوتی» اجرای درخشانی در یک سریال تاریک و خشن داشت به‌نام «زیر بیرق بهشت». در این سریال که می‌تواند در سبک «کارآگاه حقیقی» اثری تحسین‌برانگیز باشد دو کارآگاه خبره مامور بررسی قتل فجیع و وحشیانه دختری می‌شوند که به‌نظر می‌رسد توسط فرقه مورمونیسم کشته شده. اصل این اتفاق به‌خاطر ابعاد تلخش در زمان خودش توجه جامعه و رسانه‌ها را جلب کرد و حالا سریالی براساس آن توانسته با درامی کوبنده و فضایی دارک، پشت پرده فرقه‌های عجیب را نشان دهد.

>>> برای تماشای سریال کلیک کنید

.

سقوط کردیم| کالبدشکافی یک استارت آپ معروف

دو فوق‌ستاره اسکاری هالیوود در یک سریال خاص. جارد لتو و آن هاتاوی در «سقوط کردیم» شخصیت‌های اصلی هستند و داستان درباره یکی از موفق‌ترین استارت‌آپ‌های آمریکاست به‌نام «وی ورک» که از یک کسب و کار کوچک، تبدیل به یک برند چند میلیارد دلاری شد و همیشه وقتی پای پول در میان باشد پشت پرده‌های تلخ هم رخ می‌دهد. این سریال تحسین‌شده را اپل تی‌وی پلاس ساخته و روایتی است تکان دهنده که جنبه جنایی آن در حد بقیه نیست اما معمایی و جالب است.

>>> برای تماشای سریال کلیک کنید

.

پلکان| رازهای یک جنایت سلبریتی‌محور

سریالی با بازیگران درجه یک درباره اتفاقی که فضای رسانه‌ای آمریکا را ترکاند. یک نویسنده معروف آثار جنایی بعد از سال‌ها موفقیت در زمینه کارش می‌خواهد نامزد شهرداری شهرش شود. اما با قتل فجیع همسرش همه چیز عوض می‌شود. جنایتی پیچیده که ابعادش مدت‌ها بعد معلوم شد و دستمایه سریالی جذاب و نفس‌گیر شده که از همان قسمت اول مخاطب را درگیر می‌کند.

>>> برای تماشای سریال کلیک کنید

.

پرنده سیاه| قاتل زنجیره‌ای دیوانه

«پرنده سیاه» داستان عجیبی دارد، در دهه 90 میلادی یک قاچاقچی موادمخدر به 20 سال حبس در زندانی فوق‌امنیتی محکوم می‌شود. تنها راه نجات او همکاری با پلیس است آن‌هم برای نزدیک شدن به یک قاتل زنجیره‌ای دیوانه که به چندین دختر تجاوز کرده و بعد هم جنازه‌های آن‌ها را مخفی کرده. پلیس برای کشف جنازه‌ها و تشدید محکومیت این قاتل با افزایش مدارک، به جای دقیق دفن آن‌ها نیاز دارد. سریالی نفس‌گیر با بازی‌های عالی و فراموش نشدنی.

>>> برای تماشای سریال کلیک کنید

اشتراک بخرید، پلی استیشن ببرید!
اگر با نِت همراه محتوای بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر را تماشا کنید اشتراک شما رایگان، و حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود. اما اگر اشتراک بخرید، هم نت شما نیم‌بهاء خواهد بود، هم دسترسی نامحدود به تمام آثار با دوبله‌های اختصاصی خواهید داشت، هم در 13 فروردین 1402 در قرعه‌کشی جوایز ارزنده‌ای مثل پلی استیشین 5 شرکت خواهید کرد. برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. 

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar