نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
جامعه و حوادث

شکار آدم‌های ناامید در ازای گرفتن پول

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
شکار آدم‌های ناامید در ازای گرفتن پول

آخرین خبر/ تصور کنید عده‌ای پولدار، با پرداخت مبالغ سنگینی، سعی در شکار انسان‌های سرسخت دارند. در این بین عده‌ای روی موفقیت شکارچی شرط می‌بندند و عده‌ای امیدوارند شکار موفق باشند تا پول بیشتری تصاحب کنند. اما این روند چیز جز التهاب و خشونت محض و عریان نتیجه‌ای ندارد. فیلم «خطرناک‌ترین بازی» که به تازگی قسمت دوم آن پخش شده از این ایده پیروی می‌کند؛ یعنی شکار انسان برای هیجان بیشتر و پول. با معرفی این فیلم که محصول 2023 است و با دوبله فارسی اختصاصی از لینک زیر در دسترس شماست همراه ما باشید.  (تماشای فیلم با دوبله اختصاصی)

شکار آدم‌های ناامید در ازای پول

فیلم داستان یک بازی خشن و غیرانسانی با قدمتی دوهزار ساله است. در این بازی عده‌ای به‌عنوان شکارچی درصدد کشتن شکار خود هستند. شکار در ازای زنده ماندن پول بیشتری می‌گیرد و اگر بمیرد هم مبلغی به خانواده‌اش تعلق می‌گیرد. شرکتی که عهده‌دار اجرای بازی است دنبال یک گزینه خوب برای دور جدید است و یک قهرمان سابق بوکس را پیدا می‌کنند که مبلغ سنگینی بدهکار است و برای همین قبول می‌کند نقش صید را برای شکارچی‌ها بازی کند. اما هرچقدر شکارچیان قوی باشند و از ابزارهای قدرتمندی برخورددار باشند میل به بقاء اولین و مهم‌ترین غریزه‌ای است که هر کسی را زنده نگه می‌دارد برای همین یک تقابل جدی و جذاب شکل می‌گیرد که عنصر پرالتهاب فیلم برای جذب و حفظ مخاطب است. (تماشای فیلم با دوبله اختصاصی)

چرا ببینیم؟

اگر طرفدار اکشن‌های مهیج و پرچالش هستید این فیلم را از دست ندهید. البته فیلم به‌خاطر مضمون خشن و سکانس‌های خون‌بارش مناسب کودکان و نوجوانان نیست. اثری داغ که همزمان با اکران جهانی با دوبله فارسی اختصاصی در بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر تقدیم شما می‌شود. برای تماشای این فیلم با نِت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. 

>>> تماشای فیلم با دوبله اختصاصی

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:








  

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره