نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
جامعه و حوادث

وقتی استاد جُرم‌شناسی مرتکب قتل می‌شود

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
وقتی استاد جُرم‌شناسی مرتکب قتل می‌شود

آخرین خبر/ یک کشیش درستکار که تصادفاً متهم به‌کودک آزاری و اعمال غیراخلاقی می‌شود و یک استاد نخبه جرم‌شناسی که به جرم ارتکاب به‌قتل در زندان است سرنوشت‌شان با هم گره می‌خورد تا یک مینی‌سریال جذاب را شاهد باشیم. اگر اهل تماشای سریال‌هایی مثل «شرلوک» هستید «نفوذی» عطش شما را برطرف می‌کند. یک داستان جذاب که بدون آب‌بستن در 4 قسمت کار را تمام می‌کند. داستان سریال درباره جفرسون گریف یک استاد نخبه جرم‌شناسی است که به جرم قتل همسرش در زندان است. او به اعدام محکوم شده اما به‌خاطر نبوغش در کشف جرائم، مراجعان زیادی دارد؛ تا این‌که زندگی‌اش با یک کشیش که متهم به تهیه فیلم‌های غیراخلاقی شده گره می‌خورد. او باید جرمی را از زندان و بدون بررسی حضوری صحنه جرم کشف کند و کشیش هم باید بی‌گناهی‌اش را ثابت کند. «نفوذی» از بی‌بی‌سی پخش شد و چنان جذاب از کار درآمد که نتفلیکس امتیاز پخش جهانی آن را خرید و شما می‌توانید با نت همراه و بدون هزینه اشتراک این مینی‌سریال را با دوبله اختصاصی از این لینک تماشا کنید: برای تماشای سریال با دوبله اختصاصی کلیک کنید.

چرا ببینیم؟

تصور کنید با یک فیلم سینمایی حدود 4 ساعته طرف هستید که شخصیت‌های جالبی دارد. یک خبرنگار شجاع که می‌خواهد با معروف‌ترین قاتل کشور مصاحبه کند. یک قاتل زنجیره‌ای که 14 نفر را به‌قتل رسانده اما بامزه است و از حافظه اعجاب‌انگیزش به‌عنوان منبع ضبط تصاویر استفاده می‌شود. یک کشیش که درگیر جنایتی تلخ می‌شود و مهم‌تر باهوش‌ترین قاتلی که دیده‌اید و حالا برای جبران گذشته‌اش در صدد کمک به دیگران از داخل زندان است. مینی‌سریال 4 قسمتی «نفوذی» با داستانی جذابی و گیرا شما را به حل چند معمای همزمان دعوت می‌کند. سریالی که با ریتم خوب و ورود جذاب به ذهن شخصیت‌هایی پیچیده. قسمت اول سریال حکم یک ویترین جذاب را دارد که شما را برای تماشای 3 قسمت بعدی دعوت می‌کند تا یکی از خاص‌ترین تجربه‌های سریال‌بینی‌تان را لمس کنید.

>>> برای تماشای سریال با دوبله اختصاصی کلیک کنید

اگر از تماشای این سریال لذت بردید می‌‌توانید با مراجعه به بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر، با اینترنت همراه و بدون نیاز به خرید اشتراک، فیلم، سریال و مستندهای روز جهان را با کیفیت خوب و دوبله‌‌های اختصاصی تماشا کنید. اگر هم اشتراک بخرید اینترنت شما نیم‌بهاء خواهد بود. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:




  
.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar