نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
جامعه و حوادث

وقتی دو جوان مچ یک آدم معروف را باز می‌کنند

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
وقتی دو جوان مچ یک آدم معروف را باز می‌کنند

آخرین خبر/ تریلرها فیلم‌های جذابی هستند، یک تعقیب و گریز تا رسیدن به هدف. اگر تریلر با ژانر جنایی ترکیب شود شانس موفقیت بیشتری هم دارد مثل فیلم «سرزده» که داستانش در دل لندن می‌گذرد و قصه روزگار سخت مهاجرین در کشور انگلستان را در دل یک داستان جنایی روایت می‌کند. با ما باشید برای معرفی اختصاصی این فیلم تازه‌اکران شده.

اعتراض به فاصله طبقاتی

داستان درباره دو جوان به نام توبی و جی است که به خانه آدم‌های پولدار و با نفوذ می‌روند و عبارت I Came By را به‌صورت گرافیتی نقاشی می‌کنند تا به‌نوعی نسبت به فاصله طبقاتی و بی‌عدالتی در جامعه اعتراض کرده باشند. هنگام یکی از این ماجراجویی‌ها آن‌ها متوجه رازهای تاریک یک قاضی معروف می‌شوند. این قاضی که فرد بسیار بانفوذی است به‌خاطر حمایت از مهاجران و کارهای خیرخواهانه وجهه بسیار مثبتی در جامعه دارد، در حالی که سمت تاریک شخصیتش برای دیگران مخفی مانده است. اما فهمیدن رازهای چنین شخص با نفوذی تاوان سنگینی هم دارد... (برای تماشا کلیک کنید)

چرا ببینیم؟

فیلم گره‌افکنی خوبی دارد اما می‌توانست از این هم جذاب‌تر باشد به‌شرط این‌که کارگردان و فیلمنامه‌نویس تمرکزشان را از روی سرگرم‌کننده بودن داستان، به‌سمت شعارهای فیلم درباره مهاجران و... معطوف نمی‌کردند. با این‌ حال با فیلمی طرفیم که نوع خاصی از تعقیب و گریز را نمایش می‌دهد و گره‌ای ایجاد می‌کند که مخاطب را با داستان همراه می‌کند تا بداند سرنوشت شخصیت‌های اصلی چه خواهد شد. فیلم یک نقطه عطف جالب هم درباره انگیزه‌های روانی شخصیت منفی فیلم دارد و در دقایقی تا حدی محتوایش از دایره انصاف درباره اقلیت‌های قومیتی و... خارج می‌شود، اما در نهایت با همه این اوصاف توانسته نمره خوبی از منتقدان بگیرد و در زمره محصولات اختصاصی نتفلیکس باشد.

>>> تماشای فیلم با دوبله فارسی اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar