برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اسماعیل‌نژاد: دوست دارم با ورودی مستقیم به المپیک بروم

منبع
ايرنا
بروزرسانی
اسماعیل‌نژاد: دوست دارم با ورودی مستقیم به المپیک بروم

ایرنا/رکوردار ماده ۱۰۰ متر بانوان ایران با بیان اینکه رنکینگ ۴۲ جهانی را دارد گفت: تا نفر ۵۶ سهمیه خواهند گرفت اما دوست دارم تا از طریق ورودی مستقیم، سهمیه المپیک بگیرم.
حمیده اسماعیل‌نژاد روز پنجشنبه درباره برنامه‌های پیش روی خود برای کسب سهمیه المپیک، اظهار کرد: اولین مسابقه فصل را در تور برنز جهانی امارات که دارای ۶۰ امتیاز است، شرکت می‌کنم که در کسب سهمیه تاثیرگذار است. دونده‌های خوبی در این مسابقات حضور دارند. بعد از آن چهار مسابقه دیگر در کشورهای مختلف در پیش داریم.
وی افزود: طبق قرارداد و تفاهم‌نامه‌ای که بین ورزشکاران و فدراسیون دوومیدانی منقعد شد، اردوها و اعزام‌هایی خارجی مطرح و قرار است در تور برنز جهانی قبرس که سطح سی و ۶۰ امتیاز دارد، شرکت کنم. تقریبا ۴ تا ۵ مسابقه را برنامه‌ریزی کردم که قهرمانی کشوری ایران هم جزو مسابقات اصلی کسب سهمیه به شمار می‌رود و یکصد امتیاز دارد و در ارتقای رنکینگ تاثیرگذار است.
رکوردار ماده ۱۰۰ متر بانوان ایران ادامه داد: پیشنهادم برای اردوهای برون‌مرزی قزاقستان یا آنکار بود و این بستگی به نظر فدراسیون دارد. تفاهم‌نامه‌ای که با فدراسیون نوشتیم سبب شد تا نظم به فدراسیون برگردد و قرار است طبق برنامه برای کسب سهمیه پیش برویم. اکنون با فراغ بال و ذهن آرام‌تری پیش می‌رویم زیرا می‌دانیم از مسابقه‌ای جا نخواهیم ماند.
وی ادامه داد: هنوز مسابقاتم را شروع نکردم و در رنکینگم جابجایی‌هایی رخ داده و اگر مسابقات فصل را شروع کنم می‌توانم رکوردهای بهتری را ثبت کنم و رنکینگم بالا برود. در حال حاضر رنکینگ من ۴۲ است و تا نفر ۵۶ کسب سهمیه حساب می‌شود و دوست دارم تا از طریق ورودی مستقیم سهمیه المپیک بگیرم. امیدوارم چه از طریق رنکینگ یا ورودی بتوانم نماینده ایران در المپیک پاریس باشم.
اسماعیل‌نژاد خاطرنشان کرد: دستمزدهایی تا الان به ما پرداخت می‌شد و خیلی کفاف شرایط، اردوها و هزینه‌ها را نمی‌داد اما با این تفاهم‌نامه‌ شرایط بهتر خواهد شد. تغییرات مدیریتی در چند ماه گذشته آرامش را از ما گرفته بود و برخی مسابقات را از دست دادیم.

 
  
  
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره