برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جوان‌های استقلال بحران را مدیریت کردند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جوان‌های استقلال بحران را مدیریت کردند

ورزش 3/امید حامدی‌‌‌فر هافبک جوان استقلال در بازی با ذوب آهن حاشیه ساز شد و درگیری شدیدی در پایان مسابقه با مهرداد رضایی ایجاد کرد و جشن پیروزی این تیم را تحت تاثیر قرار داد.
بعد از اتفاق تلخی که در پایان مسابقه ایجاد شد و درگیری عجیب و دور از منطقی که حامدی‌فر ایجاد کرد مورد انتقاد بازیکنان استقلال قرار گرفت و او را سرزنش کردند و از صحنه درگیری دور کردند.
استقلال در شرایطی قرار دارد که به تک تک بازیکنان روی نیمکت برای ادامه لیگ نیاز دارد و رفتار زشت حامدی‌فر می‌تواند محرومیت این بازیکن را به همراه داشته باشد و این در شرایطی است که آبی‌ها با مصدومیت مهدی‌مهدی‌پور، محرومیت روزبه چشمی و صالح حردانی در بازی با فولاد از کمبود بازیکن رنج خواهد برد.
ابولفضل جلالی و آرش رضاوند پس از درگیری به شدت این بازیکن را سرزنش کردند و از صحنه درگیری دور کردند، جلالی که خودش یکی از بازیکنان جوان تیم استقلال است در هفته‌های اخیر بدون حاشیه خاصی با تمرکز بالا در تمرینات حاضر می‌شود و عملکرد فوق‌العاده ای در زمین داشته است و این تفاوت رفتار در کیفیت فنی و آمادگی ذهنی بازیکنان مشخص است.
هفته‌های پایانی لیگ نیاز به تمرکز بالا و دوری از حواشی دارد و بازیکن جوان استقلال تیم خود را در شرایطی قرار داد که در صورت گسترش پیدا کردن ابعاد درگیری و حضور بازیکنان بیشتری از ذوب آهن در آن نقطه از زمین می‌توانست حواشی بیشتری ایجاد کند و باعث محرومیت استقلالی‌ها شود و این رفتار برای تیمی که در آستانه کسب قهرمانی است عجیب و غیرقابل باور است.

البته امید حامدی‌فر بازیکنی جوان و با هوش هیجانی بالا است که تحت تاثیر اتفاقات بازی رفت و گستردگی آن در فضای مجازی تحت تاثیرقرار گرفته بود و باید با مدیریت صحیح و صحبت‌هایی که کادرفنی استقلال با این بازیکن انجام می‌دهد او را آماده ادامه لیگ کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره