برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

داوران بین‌المللی فوتبال به خط شدند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
داوران بین‌المللی فوتبال به خط شدند

ورزش 3/ 6 داور بین‌المللی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر قضاوت خواهند کرد.
با نزدیک شدن به خط پایان رقابت‌های لیگ برتر بازی‌ها حساسیت بیشتری پیدا کرده است. رقابت نزدیک تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه آسیایی در بالای جدول و همچنین تلاش برای بقا در پایین جدول باعث شده تا حساسیت زیادی به وجود بیاید.
در این شرایط قضاوت مسابقات لیگ برتر از اهمیت ویژه ای برای تیم‌ها برخوردار است. باشگاه‌های مختلف امیدوار هستند در هفته های پایانی اشتباهات داوری به حداقل برسد تا داوران روی نتیجه مسابقات اثرگذار نباشند.
از این رو کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم با حساسیت زیاد کارش را جلو می‌برد؛ خداداد افشاریان و همکارانش با توجه به حساسیت زیاد مسابقات سعی کرده از داوران سرشناس خود در مسابقات هفته بیست و هفتم بهره ببرد.
نگاهی به اسامی داوران قضاوت کننده در هفته بیست و هفتم نشان می‌دهد که 6 نفر از داوران بین‌المللی ابلاغ قضاوت گرفته‌اند. موعود بنیادی‌فر، بیژن حیدری، پیام حیدری، حسن اکرمی، وحید کاظمی و امیر عرب‌براقی 6 داور الیت ایران هستند که با تجارب فراوان در این هفته قضاوت خواهند کرد.
حضور داوران باتجربه در مسابقات هفته بیست و هفتم می‌تواند تا حدزیادی اشتباهات داوری را در این هفته کاهش بدهد و باعث شود تیم ها با آرامش بیشتری کار خود را انجام بدهند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره