برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ادعای آرتتا؛ تمرین ما مهم‌تر از بازی سیتی است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ادعای آرتتا؛ تمرین ما مهم‌تر از بازی سیتی است!

ورزش 3/ آرسنال روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس در یک بازی حساس و تماشایی در ورزشگاه اولدترافورد روبروی منچستریونایتد به میدان خواهد رفت.
آنها در حال حاضر با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول این مسابقات حضور دارند اما امیدوار هستند که شاگردان پپ گواردیولا در بازی روز شنبه برابر فولام امتیاز از دست بدهند تا بتوانند همچنان شانس حضور در صدر با غلبه بر شیاطین سرخ را داشته باشند.
آرتتا دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
شرایط تیم: چند تردید درباره انتخاب ترکیب وجود دارد که فردا می‌توانیم با یک جلسه تمرینی دیگر آنها را حل کنیم، بنابراین باید منتظر فردا باشیم و ببینیم شرایط چطور پیش خواهد رفت. تردیدهایی درباره شرایط ساکا وجود دارد.

جورجینیو: او بازیکن بسیار مهمی برای همه مربیان است چون درک بازی‌اش و نحوه برقراری ارتباطش در زمین و هدایت بازیکنان واقعا فوق العاده است. پیدا کردن کسی بهتر از او به عنوان مدل و الگو در تیم خیلی دشوار است.

صحبت با لنو یا ویلیان: هیچ صبحتی با آنها نداشتم.
خاطره پیروزی در اولدترافورد در سال 2020: زمان خیلی سریع می‌گذرد و اتفاقات بسیاری رخ می‌دهد که شما نمی‌توانید به یاد بیاورید که سه سال قبل چه اتفاقی افتاده بود. این مسیری باورنکردنی برای ما بوده است و خیلی پیش آمده‌ایم. هنوز اتفاقات بسیار خوب بسیاری در راه است.
رویارویی با سیتی: باید به پیشرفت کردن و تلاش برای اینکه در بازی رو در رو از آنها بهتر باشید ادامه دهید. این چیزی است که به خوبی از آن اطلاع داریم. شاید این فصل به آن اندازه که انتظارش را داشتیم خوب پیش نرفتیم.
برنامه آرتتا در زمان برگزاری بازی سیتی: ما در حال تمرین خواهیم بود. مطمئن هستم که افرادی این بازی را تماشا خواهند کرد و با ما در ارتباط خواهند بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره