برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دو راهکار مورایس برای پر کردن جای زکی‌پور

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دو راهکار مورایس برای پر کردن جای زکی‌پور

ورزش 3/در آخرین ثانیه‌های مصاف استقلال خوزستان و سپاهان یک ضربه سر با قدرت زیادی به تیرک افقی دروازه کوبانده شد و راهی اوت شد. پس از این ضربه که توسط میلاد زکی‌پور زده شد، این بازیکن روی زمین افتاد و با مرور صحنه آهسته مشخص شد که مدافع شمالی طلایی‌پوشان اصفهانی با تمام وجود برای زدن این ضربه سر پیش رفته و در برخورد با عثمان اندونگ مدافع میانی حریف دچار مصدومیت شده است.
میلاد روز گذشته بینی خود را به تیغ جراحان سپرد و با اعلام باشگاه سپاهان در مصاف روز آینده مقابل نارنجی‌پوشان رفسنجانی حضور ندارد. 

برای پر کردن جای این بازیکن اما مورایس دو گزینه در دسترس دارد که استفاده از امید نورافکن است و دیگری برایان دابو. با این حال و با توجه به تجربه بالاتری که نورافکن در پست دفاع چپ دارد و همینطور نمایش خوبی که دابو در پست شماره 6 از خود نشان داده، بعید به نظر می‌رسد که در سیستم 4 دفاعه تیم مورایس شاهد حضور بازیکنی غیر از امید نورافکن در پست دفاع چپ باشیم.
جالب توجه است که در دو بازی ابتدایی حضور مورایس این امید نورافکن بود که در پست دفاع چپ بازی می‌کرد، اما زکی‌پور که تازه به اردوی سپاهان پیوسته بود توانسته با عملکردش به طور کلی باعث تغییر پست نورافکن شود و یکی از بازیکنان کلیدی سپاهان طی دوران حضور مرد پرتغالی بوده است. او حالا در مصاف با مس غایب است و نورافکن بعد از مدت‌ها در پستی بازی خواهد کرد که به فوتبال ایران معرفی شد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره