برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نویدکیا: همین روال باشد، نیستم

منبع
ايسنا
بروزرسانی
نویدکیا: همین روال باشد، نیستم

ایسنا/سرمربی مس رفسنجان گفت: با مسئولان باشگاه و شرکت مس هم صحبت کردم اگر با همین روال پیش برود نه. شاید سال دیگر در اینجا نباشم.
محرم نویدکیا در نشست خبری پیش‌از دیدار برابر سپاهان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر اظهار کرد: برای خودم خیلی بازی مهمی است و فکر می‌کنم بعد از این همه سال، از دوران بچگی‌ام تا به امروز، اولین بار است که می‌خواهم جلوی سپاهان بازی کنم. کمی سخت است اما دنیای حرفه‌ای همین است و باید واقعیت‌ها را قبول کنیم.
وی افزود: سپاهان تیم فوق‌العاده خوبی است و بازیکنان فوق‌العاده خوبی دارند که هر کدام کیفیت بسیار خوبی برای تیمشان دارند. کادر فنی خیلی خوب و سرمربی باتجربه‌ای دارند. در بسیاری از تیم‌های بزرگ دنیا بوده و در دو سال گذشته به سپاهان کمک کردند. از لحاظ فنی، سپاهان شرایط بهتری دارد. درست است که امسال مقداری زود از کورس قهرمانی کنار رفتند اما آنها کیفیت خیلی خوبی دارند و برای هر تیمی می‌توانند خطرناک باشند.
نویدکیا درباره تیم مس رفسنجان گفت: از روزی که اینجا آمدم همه بازیکنان با جان و دل برای تیم تلاش می‌کنند. از آن‌ها ممنونم. می‌دانند که چقدر این بازی برای من مهم است و با تمام حس خوبی که دارند وارد بازی شوند. مهم این است که بازی باکیفیت انجام دهند. اگر بتوانیم نتیجه خوب بگیریم که چه بهتر اما کیفیت خوب خیلی برای من مهم است چون بازی‌های خیلی مهمی داریم و باید برای همه بازی‌ها برنامه‌ریزی کنیم.
سرمربی مس رفسنجان درباره غیبت منتظر محمد، گفت: منتظر به‌خاطر تیم ملی المپیک عراق رفته بود که به تیم اضافه شد. آسیب‌دیدگی هم داشت که با بهبود آسیب‌دیدگی‌اش کم‌کم می‌تواند به تیم کمک کند.
نویدکیا درباره این‌که فصل بعد در سپاهان خواهد بود یا خیر، گفت: به نظر من خوب نیست درباره این موضوعات احساسی صحبت کرد. تا آنجا که می‌دانم سرمربی سپاهان یک قرارداد سه ساله دارد. باید احترام گذاشت. باید اجازه دهند که کارشان را انجام دهند. از لحاظ کیفیت فوتبالی کیفیت خیلی خوبی دارند. این تغییرات زیاد، به تیم در آینده کمک نمی‌کند. من دوران خوب و درخشان در سپاهان داشتم و یک رکوردهای شخصی هم آوردم که بخاطر بازی در سپاهان بوده، برای همه هواداران سپاهان احنرام قائلم اما فکر می‌کنم این مسائل، احساسی نیست و باید منطقی با آن برخورد کرد.

سرمربی مس رفسنجان در ادامه صحبت‌های خود گفت: من آدمی هستم تا آنجا که مقدور باشد به اصول حرفه ای و قراردادم پایبندم. با مسئولان باشگاه و شرکت مس هم صحبت کردم اگر با همین روال پیش برود نه! شاید سال دیگر در اینجا نباشم. چون بارها گفتم وقتی بازیکنانم از سال قبل پول‌های خود را نگرفتند و این استرس و افکاری که چه اتفاقی می‌افتد نگران‌کننده است. اما اگر تکلیف بودجه را مشخص کنند. اینکه چه بازیکنانی را می‌توانیم اینجا نگه داریم. الان باید قبول کنیم که یکسری بازیکنان قراردادشان تمام شده و باشگاه بلاتکلیف است.
اگر به جمع‌بندی رسیدند که خب. فوتبال به لحظه و به روز است. اگر شرایط را مهیا کردند که چرا که نه. اگه نه تصمیمات آینده را باید مسئولان مس بگیرند. اگر روزی بتوانم به باشگاه سپاهان کمک کنم، شرایط دارد و شاید همین جوری به همین راحتی‌ها جذاب نباشد.
نویدکیا در پاسخ به این سوال که بلاتکلیفی به مس رفسنجان ضربه می‌زند و نظر شما چیست؟ گفت: سعی می‌کنم منطقی تصمیم بگیرم. از دو هفته پیش با مسئولان باشگاه صحبت کردم و آنها هستند باید تصمیم‌گیری کنند. تعدای از بازیکنان ما برای فصل بعد قرارداد ندارند. باید تکلیف باشگاه روشن شود و آینده‌نگری داشته باشیم. باید مقداری حرفه‌ای‌تر باشیم که شانسی تصمیم‌گیری نکنیم. در پایین جدول تیم‌هایی هستند که از لحاظ مالی شاید شرایط خیلی خوبی دارند اما به هر دلیلی آن پایین هستند روزی نباید این اتفاق برای ما بیفتد. فوتبال نیاز به برنامه‌ریزی دارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید