برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دل امباپه با رئیس صاف نشده

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دل امباپه با رئیس صاف نشده

ورزش 3/امباپه در پیام خداحافظی‌اش از پاری سن ژرمن به ناصر الخلیفی اشاره نکرد!جا انداختن معنادار: دل امباپه با رئیس صاف نشده!

کیلیان امباپه امشب با انتشار ویدئویی چهار دقیقه‌ای در فضای مجازی اعلام کرد که در پایان فصل از پاری سن ژرمن جدا می‌شود و دیدار روز یکشنبه مقابل تولوز، آخرین بازی او در ورزشگاه پارک دو پرنس خواهد بود.

او در پیام خداحافظی‌اش از هواداران پی‌اس‌جی و افرادی که در طول دوران حضورش در باشگاه پاریسی به او کمک کرده‌اند تشکر کرد. نکته جالب این پیام این بود که در ویدئوی خداحافظی‌اش اثری از ناصر الخلیفی نبود.

او با تشکر از هم‌تیمی‌ها، مربیان و مدیران سابق و حال حاضر پاری سن ژرمن گفت: «اول از همه می.خواهم از همه هم‌تیمی‌هایی که داشتم تشکر کنم، از همه مربیان: امری، توخل، پوچتینو، گالتیه و لوئیس انریکه. مدیران ورزشی لئوناردو و لوئیس کامپوس، به خاطر اینکه همیشه من را همراهی کردند. از همه اعضای باشگاه که هیچکس آنها را نمی‌بیند و شایسته تقدیر هستند تشکر می‌کنم. می‌دانم که وقتی می‌روم باشگاه در دستانی امن و عالی قرار دارد.

امباپه در این ویدئو حتی از افراد پشت صحنه باشگاه مانند روانشناس‌ها، پزشکان و فیزیوتراپ‌ها که در رسانه‌ها به آنها اشاره نمی‌شود هم یاد کرد و از این موضوع می‌توان حدس زد که نبردن اسم ناصر الخلیفی تصمیمی کاملا عمدی بوده است.

الخلیفی در طول دوران حضور امباپه در پاری سن ژرمن بارها مانع انتقال این بازیکن به رئال مادرید شد و برای تمدید قراردادش او را تحت فشار زیادی قرار داد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره