برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

هوادار با ایده هجومی به مصاف پرسپولیس می‌رود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هوادار با ایده هجومی به مصاف پرسپولیس می‌رود

ورزش 3/شاگردانمسعود شجاعی فوتبالی شجاعانه و پرگل را مقابل همه حریفان به نمایش می‌گذارند.هوادار با ایده هجومی به مصاف پرسپولیس می‌رود

هوادار تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل پرسپولیس تهران بازی می‌کند و شاگردان مسعود شجاعی امیدوارند روند شکست ناپذیری ۷ بازی اخیر خود را ادامه بدهند.

هوادار تهران با ۳۰ گل زده از همه تیم‌های نیمه دوم جدول هجومی‌تر بوده‌ است و در مجموع پنجمین خط حمله برتر لیگ را تشکیل داده‌اند. نتایج هوادار با مسعود شجاعی اغلب پرگل بوده و آنها حتی تساوی‌های‌شان نیز بدون گل و خسته کننده نیست.

وقتی از مسعود شجاعی در کنفرانس خبری در مورد ایده هجومی‌اش و احتمال تغییر کردن در بازی مقابل تیم‌های بزرگ سوال شد این سرمربی جوان پاسخ جالبی داد که می‌توان استنباط کرد که او برابر پرسپولیس هم هجومی بازی می‌کند.

مسعود شجاعی گفت: "ایده من این است و شاید اشتباه باشد. اگر قرار باشد باتوجه به هر بازی کارهای‌مان را عوض کنیم در فصل باید ۱۵ روش مختلف را استفاده کنیم. ما سعی می‌کنیم کارمان را به حریف دیکته کنیم و تیم‌های حریف تفکرشان را نسبت به ما تغییر بدهند."

به این ترتیب می‌توان انتظار یک بازی جذاب میان پرسپولیس و هوادار را داشت چراکه تیم اوسمار نیز بازی‌های هجومی و جذابی را به نمایش گذاشته است. 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره