برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سیمونه اینزاگی: من هم در تمرینات مصدوم شدم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سیمونه اینزاگی: من هم در تمرینات مصدوم شدم

ورزش 3/اینزاگی، سرمربی اینتر، می‌گوید در تمرینات این تیم دچار مصدومیت شده است.سیمونه اینزاگی: من هم در تمرینات مصدوم شدم!

 اینتر امشب در دیداری پرگل موفق شد فروزینونه را با نتیجه ۵-۰ شکست دهد. گل‌های نراتزوری در این بازی را داویده فراتزی، مارکو آرناتوویچ، تیژون بیوکنن، لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام به ثمر رساندند. آنها با این پیروزی ۹۲ امتیازی شده‌اند. سیمونه اینزاگی در کنفرانس خبری پس از بازی عنوان کرد که از پاسخ شاگردانش به شکست هفته گذشته برابر ساسولو که دومین باخت نراتزوری در این فصل بود، کاملا راضی است.

عملکرد تیم؟

تیم واقعاً خوب کار کرد، اگرچه چند موقعیت عالی به حریف دادیم، مثل فرصت چدیرا که به تیر دروازه برخورد کرد. اما در کل خوب بودیم و از نمایش آنها راضی هستم.

پیروزی پرگل پس از شکست هفته قبل؟

امشب پاسخ خوبی از همه دیدم، هفته قبل مقابل ساسولو نسبتا خوب بودیم اما نتیجه بد بود و امشب اما عالی بودیم. بازیکنانی مانند آرناتوویچ و بیوکنن فوق‌العاده بودند. آنها در تمرینات عالی هستند اما تقصیر من است که فرصت کافی را به‌دست نمی‌آورند.

مارتینز پس از مدت‌ها؟ با او صحبت کرده بودید؟

بله در مورد آن صحبت کردیم، اما او کاپیتان ما است و نباید گل او در دقیقه ۹۱ را فراموش کنیم که ما را قهرمان سوپرجام کرد. او همچنین گل‌های زیادی در راه رسیدن به اسکودتو زده است.

امشب کمی لنگ می‌زدید؟

در تمرین دیروز در ساق پایم احساس درد کردم. من هم همراه بازیکنان کار می‌کنم و احتمالا به همین دلیل بوده است. مشکلی نیست و خیلی زود برطرف می‌شود.

yektanet.com




ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره