برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شجاع و ریکاردو شعارها را باور نمی‌کردند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شجاع و ریکاردو شعارها را باور نمی‌کردند

ورزش 3/بعد از پایان بازی، دو کاپیتان تراکتور مات و مبهوت سکوها را تماشا می‌کردند.
  تیم تراکتور در دیداری حساس مقابل مس رفسنجان شکست خورد تا رویای این تیم برای صعود به مراحل پایانی جام حذفی و کسب سهمیه لیگ نخبگان، از بین برود. اما این شکست تبعات بیشتری را هم برای تراکتوری‌ها به دنبال داشت و بازیکنان این تیم بلافاصله بعد از سوت پایان با شعارهای تند و باورنکردنی سکوها مواجه شدند.
در شرایطی که داور سوت پایان را زده بود، چند نفر از بازیکنان تراکتور در وسط زمین جمع شدند و در حالی که صحنه‌های عجیب و غریب سکوها را باور نمی‌کردند، مات و مبهوت به تماشای شعارها نشستند و البته واکنش خاصی هم به شعارهای تند و بعضا توهین‌آمیز سکوها نداشتند
شجاع خلیل‌زاده، ریکاردو آلوز و گوستاوو واگنین سه بازیکنی بودند که برای دقایق طولانی‌تری وسط زمین ماندند و با چهره بسیار غمگین، مورد حمله لفظی هواداران قرار گرفتند که در شعارهای خود از بازیکنان تیم هم خواستند که «تراکتور را رها کنند».
این در حالی است که جشن و پایکوبی بازیکنان مس رفسنجان خیلی سریع به پایان رسید و آنها به رختکن رفتند اما انگار بازیکنان تراکتور نای طی کردن این چند قدم را نداشتند و در شرایطی که از این شعارهای عجیب به شدت ناراحت بودند، در وسط زمین ماندند و کمی بعد به رختکن رفتند.
بازیکنان فعلا مصاحبه و واکنشی به اتفاقات روی سکو نداشتند اما ناراحتی و عصبانیت محمدرضا زنوزی که به انصراف او از تیمداری انجامید، احتمالا واکنش‌ها و تبعات بیشتری را هم به دنبال خود خواهد آورد.




ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره