برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

احساسی‌ترین کنفرانس خبری ژابی آلونسو!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
احساسی‌ترین کنفرانس خبری ژابی آلونسو!

ورزش 3/خبرنگاران آلمانی برای ژابی آلونسو، سرمربی بایر‌لورکوزن، سنگ تمام گذاشتند و او را در نشست خبری آخرین بازی فصل تشویق کردند.
کنفرانس خبری امشب ژابی آلونسو (تقریبا) به اندازه فصل شکست ناپذیر لورکوزن فوق العاده بود! بایرلورکوزن 2-1 مقابل آگزبورگ برنده شد و با همین نتیجه به قهرمان بدون شکست آلمان تبدیل شد. این برای اولین بار در تاریخ بوندس‌لیگا بود که یک تیم بدون شکست جام را بالای سر می‌برد.
اما این فقط در زمین و جشن قهرمانی بایر نبود بلکه در کنفرانس مطبوعاتی آلونسو بعد از بازی هم اتفاقات جالبی افتاد.
کنفرانس خبری آلونسو اینطور تمام شد که او به خبرنگاران گفت: "خیلی از شما متشکرم!" افراد حاضر در سالن نشست خبری او را تشویق کردند و آلونسو پاسخ داد: "متشکرم، از همه متشکرم، سه‌شنبه شما را می‌بینم. روز سه‌شنبه برای دیدار فینال لیگ اروپا مقابل آتالانتا برگامو به دوبلین خواهیم رفت."
پیش از این آلونسو در نشست خبری در مورد جشن قهرمانی مقابل آگزبورگ گفته بود: "ما این روزها را برای مدت طولانی به یاد خواهیم آورد. داشتن جام در اینجا برای همه خاص است. کاملا شایسته این جام هستیم. و در نهایت بدون شکست ماندیم. این هدف ما بعد از بازی با وردربرمن بود، من به این تیم افتخار می‌کنم. خیلی خوشحالم، هواداران می‌توانند جشن بگیرند. امروز می‌توانیم کمی لذت ببریم."
پس از سوت پایان، آلونسو حتی از فنس‌ها بالا رفت تا به هواداران بپیوندد. سرمربی لورکوزن درباره این تجربه گفت: "این هواداران در تمام فصل از ما حمایت می‌کنند. آن‌ها در لحظات حساس به ما انرژی می‌دهند. لحظه‌ای بود که موفقیت را با هواداران به اشتراک گذاشتم. آن‌ها بسیار احساساتی و پرشور هستند. برای من تجربه خیلی خوبی بود. این روز مهمی برای باشگاه و همه است. ما می‌توانیم به دستاوردهایمان و نحوه بازی‌مان بسیار افتخار کنیم. 90 امتیاز، بدون شکست، برای درک این موضوع به زمان بیشتری نیاز داریم.

او درمورد عملکرد بازیکنانش اضافه کرد: "می‌خواهم بازیکنان از این لحظه لذت ببرند چون لیاقت آن را دارند. از آگوست در اولین بازی مقابل لایپزیش تا امروز - همیشه خوب آماده بودیم و با تمرکز بازی می‌کردیم، در هیچ دیداری بد نبودیم. شاید یک نیمه بد بودیم، اما بلافاصله یک واکنش خوب نشان می‌دادیم. و این خیلی سخت است. این اولین بار بود که در بوندس‌لیگا چنین اتفاقی می‌افتاد. این تیم در تاریخ بوندسلیگا طلایی خواهد شد."
از آلونسو سوال شد که آیا او واقعا می‌تواند این دستاورد را باور کند؟ او پاسخ داد: "برای درک این موضوع به زمان بیشتری نیاز دارم. اما الان آنقدر زمان نداریم. اکنون یک هفته و دو فینال داریم که یک فرصت بی‌نظیر است. در حال حاضر احساسات بسیار زیادی وجود دارد، توضیح همه آن‌ها آسان نیست. ما برای کسب 90 امتیاز بسیار قوی بودیم. به رکورد نزدیک بودیم اما بهتر است بدون شکست بمانیم. این یک فصل استثنایی است. نه فقط در آلمان، بلکه در اروپا. چنین چیزی هنوز در اسپانیا رقم نخورده است. ما اکنون شایسته این هستیم که بخشی از این داستان در فوتبال اروپا باشیم."
از ژابی سوال شد که آیا ناراحت شده که نتوانسته رکورد بیشترین امتیاز بوندس‌لیگا را بشکند که او گفت: "نه، نه، به اندازه کافی سیر شدم، من آنقدرها هم حریص نیستم."
از او سوال شد که آیا ماکتی از این جام قهرمانی می‌خواهد که آلونسو گفت: "من چند تا دارم، البته یکی دیگر هم می‌خواهم (می‌خندد.) من شایسته آن هستم. این اولین باری است که به عنوان یک مربی جامی در کُمدم خواهم داشت."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره