ایلنا/ خریداری رونالدو از رئال مادرید برای یوونتوس درآمدزایی هنگفتی داشته است.

ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

باشگاه یوونتوس آگاهی داشت که آنها یک ستاره بزرگ را امضا می‌کنند که تاثیر آن در خارج زمین مسابقه فراتر از داخل زمین احساس می شود و هجوم طرفداران ستاره پرتغالی به رسانه‌های اجتماعی قهرمان سری آ در فضای مجازی نشان دهنده میزان تاثیر آن بر روی نام تجاری باشگاه است.
یوونتوس در حال حاضر شاهد تأثیر حضور رونالدو در تورین است. با امضای این مهاجم، باشگاه نه تنها بزرگترین ستاره فوتبال جهان را به دست آورد، بلکه با گذشت دو روز بیش از 1.5 میلیون دنبال کننده در شبکه های اجتماعی‌اش به دست آورده است.
از زمانی که باشگاه خرید مهاجم سابق رئال مادرید را به صورت رسمی اعلام کرده، 1.1 میلیون دنبال کننده به حساب رسمی توئیتر و 500 هزار نفر در فیس بوک اضافه شده‌اند. کسانی که مسئول مدیریت شبکه های اجتماعی باشگاه یوونتوس را برعهده دارند بدون شک سعی خواهند کرد از هر تصویری از کریستیانو برای اهداف بازاریابی و تبلیغاتی استفاده کنند.

تعاملات مالي،پرداخت الکترونيکي،سرگرمي
ايوا آگهی