ايسنا/ مهاجم ژاپني فصل آينده براي بارسلونا بازي خواهد کرد.
به نقل از آس، باشگاه کاشيما انتلرز امروز (جمعه) اعلام کرد پيشنهاد بارسلونا را براي انتقال هيروکي آبه پذيرفته است. دو باشگاه به توافق اوليه رسيدند و پس از انجام تست هاي پزشکي قرارداد مهاجم ۲۰ ساله ژاپني به امضا خواهد رسيد.
آبه در کاشيما به عنوان مهاجم بازي مي کرد اما در تيم ملي ژاپن در خط مياني پا به توپ است. او در سال ۲۰۱۷ به تيم ژاپني پيوست و در فصل ۲۰۱۸ توانست جايزه بهترين بازيکن جوان را به خود اختصاص دهد.
همراهان عزيز، آخرين خبر را بر روي بسترهاي زير دنبال کنيد:
آخرين خبر در سروش
http://sapp.ir/akharinkhabar
آخرين خبر در ايتا
https://eitaa.com/joinchat/88211456C878f9966e5
آخرين خبر در بله
https://bale.ai/invite/#/join/MTIwZmMyZT
آخرين خبر در گپ
https://gap.im/akharinkhabar