برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

راهنمای 4 مرحله‌ ای ساخت آسان فروشگاه اینترنتی و کسب درآمد‌‌‌‌‌‌ در گوگل

منبع
بازار
بروزرسانی
راهنمای 4 مرحله‌ ای ساخت آسان فروشگاه اینترنتی و کسب درآمد‌‌‌‌‌‌ در گوگل
رپرتاژ آگهي/ براي کسب درآمد و افزايش مشتري سريع با استفاده از گوگل ادورز چه کاري بايد انجام دهيم؟ ابتدا اين داستان 3 خطي جذاب را بخوانيد ! اگر افزايش فروش ۳۲۰٪ براي ما داستاني جذاب است براي شرکت Ariete يک خاطره است . اين شرکت با ساخت سريع يک وب سايت شيک براي محصول قهوه ساز هوشمند خانگي خود، بلافاصله اقدام به تبليغات در گوگل کرد، با اين کار ساده هرفردي در گوگل کلمه قهوه ساز خانگي را جستجو مي کرد، گوگل سايت Ariete را نشان مي داد. نتيجه انتخاب اين روش سريع منجر به افزايش فروش ۳۲۰٪ اين شرکت طي ۲ ماه گرديد. هم اکنون اين روش پربازده در اختيار تمام کسب و کارهاي است اما شرکت ها بدليل ناآشنا بودن با اين روش به سراغ آن نمي روند
. گام اول : ساخت رايگان نسخه دمو ساخت وب سايت براي هر کسب و کاري الزامي است، همين الان وارد آدرس see5.ir شويد از ميان بيش از 120 نمونه، يک وب سايت متناسب با کسب و کارتان را انتخاب و راه اندازي کنيد سي فايو بزرگترين شرکت طراحي سايت آنلاين ايران است که تاکنون بيش از 80 هزار سايت با آن ساخته شده شما هم براي انتخاب بهتر از بخش گفتگو زنده از کارشناسان سي فايو مشاوره بگيريد گام دوم : فعالسازي سايت با انتخاب و خريد يکي از بسته هاي سي فايو وب سايت اختصاصي شما با دامنه IR راه اندازي مي شود، سي فايو هاست دامنه و وب سايت کامل را در اختيارتان قرار مي دهد
گام سوم : محتوادهي اوليه سي فايو به شما آموزش مي دهد چطور سايت خودرا محتوادهي کنيد، ضمنا اين کار را مي توانيد بازهم به خود سي فايو واگذار کنيد تا محتواي صفحات اصلي شما را بشکلي جذاب و حرفه اي بارگزاري کنند
گام آخر: پولسازي با تبليغات براي آمدن به صفحه اول گوگل به جاي آنکه مدتها منتظر بمانيد، با پرداخت هزينه تبليغات سايت شما را به صفحه اول گوگل مي آوريم، با اين روش شما بسرعت جذب مشتري آنلاين را آغاز مي کنيد! ما پس از ساخت سايت مشتريانمان را رها نمي کنيم، مهمترين قدم بعد از ساخت سايت و محتوادهي جذب ترافيک و شروع فروش اينترنتي است، چريکي ترين روش براي فروش اينترنتي درحال حاضر تبليغ در گوگل است.
اين کار هرفردي محصول يا خدمات شما را در گوگل جستجو کند گوگل وب سايت  و شماره تلفن شما را نمايش مي دهد به اين کار تبليغ ادوردز مي گوييم. بله دقيقا همان کاري که Ariete انجام داد. شما هم با انجام همين کار ساده مي توانيد ظرف 72 ساعت به صفحه اول گوگل بيايد و کالا و خدمات خود را بفروشيد. اگر اين روش را اصولي و تخصصي انجام دهيد بهترين بازدهي ممکن را خواهد داشت، چراکه دقيقا زمانيکه مشتري نياز خود را جستجو مي کند گوگل وب سايت يا فروشگاه شما را به کاربر نمايش مي دهد !
آيا پشتيباني سي فايو قدرتمند است ؟!
مهم‌ترين مسئله در طراحي سايت، برخورداري از پشتيباني يکپارچه و کامل است، سي فايو با تجربه پشتيباني از برندهاي بزرگ ملي همچون هلدينگ صنايع شير ايران پگاه، ايران خودرو، خبرگزاري مهر و بيش از ۸۰ هزار سايت، با کيفيت ترين پشتيباني را به شما ارائه مي دهد.
بدون نياز به دانش :
سي‌فايو بعد از طراحي آنلاين وب سايت، استفاده از آنرا به شما آموزش داده و بطور کامل پشتيباني شما را بعهده مي گيرد. گذشته از اين در هر بخش وب سايت يا فروشگاهي که با سي فايو ساختيد آموزش همان قسمت قرار داده شده است.
۱۲۰ تم عالي سي فايو براي همه مشاغل:
وبسايت شرکتي، تجاري و بازرگاني، آژانس گردشگري و هواپيمايي، پزشکي و مهندسي، فروشگاه آنلاين، فروشگاه فايل و هر نوع کسب و کاري که مد نظر شماست به وسيله سي‌فايو به راحتي ظرف 59 ثانيه ساخته مي‌شود.
مزيت‌هاي استفاده از فروشگاه ساز سي فايو :
1. قدمت و پشتيباني از برندهاي بزرگي همچون هلدينگ پگاه و ايران‌خودرو 
2. پشتيباني حرفه اي و يکپارچه از قالب، هاست، پلاگين‌ها و هسته اصلي سايت
3. امکان تبليغ در صفحه اول گوگل
4. امکان بارگذاري محتواي مورد نظر شما روي وب سايت
5. بيشترين هماهنگي با گوگل
6. عدم محدوديت در افزودن امکان جديد
7. سرعت بالا و سرورهاي قدرتمند اختصاصي
8. 7 روز تست رايگان!
9. دامنه اختصاصي به نام شما
اگر بدنبال طراحي سايت با پرستيژ و مدرن هستيد ضمنا پشتيباني قدرتمند توسط يک شرکت با سابقه برايتان اهميت دارد، و مي خواهيد با تبليغات سريع به صفحه اول گوگل بياييد، پيشنهاد ميکنيم سايت ساز سي فايو را امتحان کنيد.
شماره تماس مشاوره: 05138554460
ضمنا مي توانيد از قسمت چت وب سايت سي فايو با کارشناسان ما گفتگو کنيد.
چند نمونه از سايتهاي ساخته شده با سي فايو :

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره