برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

پرطرفدارترین شغل سال 98

منبع
بازار
بروزرسانی
پرطرفدارترین شغل سال 98
رپرتاژ آگهي/با توجه به آمار ارائه شده توسط مرکز آمار ايران بيش از 25% جوانان بين 15 تا 29 سال کشورمان بيکار هستند. اما با اين وجود نکته ي قابل توجه اين است که در اين ميان شغلي وجود دارد که تعداد کارفرماياني که به دنبال استخدام افراد شاغل در آن حرفه هستند بسيار بيشتر از متقاضيان کار آن شغل است! شغلي بسيار پر طرفدار که در اکثر سازمان ها و شرکت هاي دولتي و خصوصي مانند بانک ها، صدا و سيما، وزارت ارشاد، آموزش و پرورش، مراکز آموزشي، دفاتر مطبوعاتي و شرکت هاي تبليغاتي و .... آماده ي استخدام متقاضيان آن هستند. پس چگونه است که تعداد متقاضيان اين شغل بسيار کم است؟ اصلا آنها کيستند؟ آيا ميدانيد؟ بله درست است، آنها گرافيست ها هستند!! اما چرا گرافيست ها تمايلي به استخدام در سازمان ها و شرکت ها ندارند؟ البته اشتباه نکنيد! نه همه‌‌ي گرافيست ها! فقط گرافيست هاي حرفه اي حاضر به استخدام شدن نمي شوند، وگرنه اکثر گرافيست ها با حقوق حداقل 5 ميليون در ماه به راحتي حاضر به همکاري با سازمان ها و شرکت ها هستند.
بر اساس تعرفه هاي انجمن صنفي طراحان ايران که در عکس هاي زير به برخي از اين تعرفه ها اشاره شده است يک طراح حرفه اي مي تواند در ماه حداقل بين 15 تا 30 ميليون تومان درآمد داشته باشد. اما چگونه؟ در ادامه خواهيم گفت.
قطعا ميدانيد وقتي طراح حرفه اي شديد ديگر اين شما نيستيد که به دنبال کار ميگرديد، بلکه اين کارفرمايان هستند که به دنبال شما ميگردند تا پروژه هاي خود را به شما بسپارند. فرض کنيد که در ماه فقط 5 پروژه قبول کنيد: 1. طراحي پوستر (حدود 5 ميليون تومان) 2. طراحي يونيفرم کلي انواع ليبل و برچسب (حدود 5 ميليون تومان) 3. طراحي گرافيک تابلوي سر در فروشگاه ها (حدود 5 ميليون تومان) 4. طراحي تقويم ديواري فصلي (حدود 4 ميليون تومان) 5. طراحي تقويم ديواري ماهيانه (حدود 6 ميليون تومان) با يک حساب سرانگشتي متوجه خواهيد شد که تنها با همين 5 پروژه در ماه مي توانيد 25 ميليون تومان درآمد داشته باشيد. جالب تر اينکه انجام اين 5 پروژه نهايتا 15 الي 20 روز زمان ميبرد. حال فرض کنيد در ماه فقط يک پروژه براي طراحي يک قلم متن (29 ميليون تومان) يا طراحي خانواده ي کامل حروف (46 ميليون تومان) دريافت کنيد!! اما همه ي اين ها "اما و اگر" است و تا زماني که شما نتوانيد طراح حرفه اي و کار بلدي شويد تنها ميتوانيد با حقوق تقريبا 5 ميليون تومان استخدام شرکت ها شويد. حال اگر بخواهيم اين حرفه‌ي پول ساز رو به صورت اصولي و از صفر شروع کنيم بايد چکار کنيم؟ بايد 5 مهارت اصلي که در ادامه به آنها اشاره ميکنيم را ياد بگيريد: 1.آموزش سريع مخصوص بازار کار 2.آموزش حرفه‌اي فتوشاپ 3.آموزش کامل نرم افزار کارل‌دراو 4.دوره جامع طراحي با ايلاسترتور 5.آموزش عکاسي مقدماتي و پيشرفته در اين راستا ما اقدام به توليد پکيج آموزشي گرافيک از صفر تا درآمد به صورت کاملا حرفه اي و منطبق بر بازار کار کرده کرده ايم تا همه ي افراد در هر سن و در هر جاي ايران بتوانند از برترين اساتيد کشور و به روزترين سرفصل ها استفاده نمايند. کساني که تا فردا ثبت نام کنند مي توانند از تخفيف ويژه کاربران آخرين خبر استفاده نمايند و گواهينامه‌ي حضور فني حرفه اي نيز دريافت کنند. جهت استفاده از مشاوره‌ي رايگان متخصصان اين حوزه همين حالا عدد 13 را به شماره 10008785 ارسال کنيد.
/

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره