برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

استقلال در تنش و بحران/ فتحی استعفا کرد، معاون باشگاه کتک خورد!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
استقلال در تنش و بحران/ فتحی استعفا کرد، معاون باشگاه کتک خورد!
آخرين خبر/ بعد از اتفاقات رخ‌داده پيرامون جدايي آندره‌آ استراماچوني، اميرحسين فتحي از سمت خود استعفا و از مديريت باشگاه استقلال خداحافظي کرده است.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد
همچنين اعضاي هيات مديره باشگاه استقلال استعفاي کتبي خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به وزير ورزش و جوانان ارائه خواهند کرد تا اين باشگاه دستخوش تغييرات مديريتي به صورت گسترده شود. در همين حال ايرنا نيز استعفاي قطعي فتحي را تاييد کرده است. هواداران خشمگين استقلال در پارکينگ باشگاه را شکستند!/ معاون باشگاه کتک خورد اين پايان تنش در استقلال بعد از جدايي استراماچوني نبود و اينبار هواداران خشمگين به ساختمان باشگاه رفتند و شعارهايي عليه مسئولان باشگاه سر مي‌دادند. خبرگزاري ايسنا در اين باره گزارش مي‌دهد: 
به دنبال جدايي آندره‌آ استراماچوني، سرمربي آبي‌پوشان پايتخت از باشگاه استقلال، تعدادي از هواداران اين تيم روبروي ساختمان باشگاه تجمع کردند و اعتراض خود را نسبت به جدايي استراماچوني نشان دادند. هواداران عليه اميرحسين فتحي،‌ جواد زرينچه و کامران منزوي شعار دادند و تاکيد کردند استقلال بدون استراماچوني را نمي‌خواهند. بعضي از هواداران خشمگين استقلال،‌ در پارکينگ باشگاه استقلال را شکستند و اکنون تعداد اين هواداران به ۵۰۰ نفر مي‌رسند. اين هواداران عصباني در ادامه اعتراض خود عليه وزير ورزش و جوانان شعار دادند و او را مسئول رفتن استراماچوني دانستند. در اين بين هادي مباشري، معاون باشگاه استقلال سعي در آرام کردن هوادارن داشت که در نهايت حضور وي باعث خشم آنها و همچنين کتک خوردن مباشري شد. وريا غفوري، کاپيتان باشگاه استقلال نيز خشم خود را با انتشار پستي در اينستاگرام نشان داد و نوشت: سلام خدمت هواداران استقلال هرچي سعي کردم قبل از بازي حرفي نزنم نتونستم، وقتي از اين اتفاق با خبر شديم انگار يکي از عزيزانمان را از دست داديم. همه بازيکنان شوکه و ناراحت، همه مات و مبهوتيم از اين افتضاحي که به بار آوردند. ما دستمان به جايي بند نيست مثل شما که صداتون به جايي نمي رسه. اين نمونه واضحي است از مديريت در کشور ما. بعضي از دوستان مي گويند صبحت نکن برايت بد ميشه. آخه به چه قيمتي وقتي احساس مي کنيم مثل خس و خاشاک مي پندارند. چطور ميشه حرفي نزد و سکوت کرد. قلب بازيکنان مثل شما هواداران پر از درد است. مديريت بايد جوابگوي هواداران ميليوني باشد که در راس اين مديريت شخص آقاي وزير ورزش است. 
البته اين واکنش وريا از طرف هواداران بي پاسخ نماند و آنها از کاپيتان خود حمايت کردند. ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره