برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کامنت عزت‌اللهی پای پست مطهری

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
کامنت عزت‌اللهی پای پست مطهری

آخرين خبر/ کامنت هافبک تيم ملي پاي پست مهاجم استقلال، با واکنش جالب هواداران استقلال مواجه شده است.

به گزارش فوتبالي، مهمترين کامنت در آخرين پست اينستاگرامي ارسلان مطهري مربوط به سعيد عزت‌اللهي است. او براي ارسلان يک ستاره و گل گذاشته و تا لحظه تنظيم اين خبر، کامنت او 837 لايک خورده است.

جدا از آنکه مطهري با قلب آبي به کامنت عزت‌اللهي جواب داده، بسياري از کاربران صفحه مهاجم استقلال از هافبک تيم ملي خواسته‌اند تا فصل بعد به استقلال بيايد و در خط مياني اين تيم بازي کند.

موضوع علاقه استقلال به جذب عزت‌اللهي البته چيز جديدي نيست و حتي استراماچوني هم اين بازيکن را مي‌خواست منتهي در شرايطي که نام هافبک سابق يوپن در تمام فهرستهاي غيررسمي نفرات ورودي استقلال ديده شده، هنوز معلوم نيست که اين بازيکن چه تصميمي درباره فصل بعد خواهد گرفت.

گفته مي‌شود او دوست دارد کماکان در خارج از کشور به بازي‌اش ادامه دهد و حتي امکان حضور او در ليگ ستارگان قطر هم وجود دارد و بازي در روستوف آخرين گزينه اوست. از طرف ديگر پولي که او و ساير لژيونرها با بازي در خارج از کشور دريافت مي‌کنند، قطعا در ليگ برتر به حسابشان واريز نخواهد شد. منتهي تا زماني که تيم جديد سعيد مشخص نشود، گمانه‌زني‌ها درباره آينده اين بازيکن تمام نخواهد شد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره