logo

ابهام در محرومیت شجاع خلیل زاده

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ابهام در محرومیت شجاع خلیل زاده

ورزش 3/ در حالي که باشگاه پرسپوليس دليل محروميت خليل زاده را جريمه تعليقي قبلي عنوان کرده اما هنوز به طور دقيق موضوع غيبت او در بازي با نفت مسجدسليمان مشخص نيست.
ساعتي قبل سازمان ليگ نام شجاع خليل زاده را هم در فهرست محرومان هفته بيست و ششم ليگ برتر قرار داد و نوع اين محروميت را انضباطي قلمداد کرد. اين در حالي است که کميته انضباطي هيچ حکمي را اخيرا درباره شجاع منتشر نکرده و همين موضوع باعث ابهام در وضعيت فعلي شده است.
اما در مهرماه 1398 محروميت شجاع خليل زاده به حالت تعليقي درآمد تا در صورت جريمه دوباره از سوي کميته انضباطي، اين محروميت نيز به حالت فعال در بيايد. در بازي با تراکتور شجاع به 10 ميليون تومان جريمه محکوم شد که اين حکم منجر به فعال شدن حکم قبلي او نيز مي‌شد. با اين حال باشگاه پرسپوليس اعتقاد دارد که پس از اعتراض به حکم قبلي، حالا کميته انضباطي محکوميت 10 ميليون توماني را تائيد کرده و محروميت شجاع هم در بازي با نفت مسجدسليمان اعمال خواهد شد.
اين در حالي است که کميته انضباطي و همچنين سازمان ليگ هنوز واکنشي به ابهام هاي موجود نداشته و دليل موضوع را هم به صورت علني اعلام نکرده اند.
با محروميت شجاع خليل زاده، مصدوميت ربيع خواه و انصاري، در صورتي که باشگاه کورتريک اجازه حضور محمد نادري در ترکيب سرخ ها را ندهد، مشخص نيست که يحيي گل محمدي از چه بازيکني در پست دفاع چپ استفاده خواهد کرد.
ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره