برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

محرومیت شجاع مربوط به بازی استقلال است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
محرومیت شجاع مربوط به بازی استقلال است

ورزش 3/ در حالي که کميته انضباطي و سازمان ليگ به ماجراي محروميت شجاع خليل زاده واکنشي نشان ندادند رئيس کميته استيناف دلايل اين محروميت را شرح داد.
همانطور که باشگاه پرسپوليس اعلام کرده محروميت شجاع خليل زاده به دليل محروميت تعليقي اين بازيکن است که بعد از اتفاقات بازي با تراکتور اجرايي شده است. عليرضا صالحي رئيس کميته استيناف فدراسيون فوتبال با تاييد اين موضوع گفت:" اين محروميت تعليقي مربوط به بازي استقلال است که شجاع خليل زاده و عارف غلامي در آن بازي هر کدام دو جلسه محروم شدند. "
او افزود:" اين پرونده در استيناف تاييد شد و بعد از تاييد دو جلسه محروميت، اين دو بازيکن وقتي يک جلسه محروميتشان را سپري کردند تفاضاي تعليق کردند که با آن موافقت شد. "
رئيس کميته استيناف در ادامه گفت:" مدت زمان تعليق مجازات شش ماه تا دو سال است که تعليق محروميت اين دو بازيکن تا پايان فصل بود. در مورد تعليق بايد بگويم که وقتي يک محروميت جديد به وجود بيايد ناخودآگاه تعليق نيز قابليت اجرا پيدا مي‌کند. شجاع خليل زاده در بازي برابر تراکتور مرتکب تخلف و از سوي کميته انضباطي محکوم شد. بعد از اين محکوميت ناخودآگاه حکم تعليقي او نيز فعال شده و به اجرا در آمد. "
صالحي همچنين گفت:" اين جلسه محروميت شجاع همان محروميت تعليقي مربوط به بازي استقلال است. "

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره