logo

سرخ‌ها، شیفته مهاجمان سری A

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
سرخ‌ها، شیفته مهاجمان سری A

خبر ورزشي/ شياطين سرخ براي تقويت تيم احتمالا مهاجم زهرداري از فوتبال ايتاليا به خدمت مي‌گيرند.
  فصل را در شرايطي شروع کردند که مجوز خروج دائمي و قرضي روملو لوکاکو و الکسيس سانچس را صادر کرده بودند. منچستريونايتد اوايل فصل ناکام بود و ضعف در گلزني اين تيم را آزار مي‌داد. اوضاع در نيم‌فصل دوم با خريد برونو فرناندز و رهايي پل پوگبا از مصدوميت تغيير کرد. آنتوني مارسيال اوج گرفت، مارکوس رشفورد بهتر شد و ميسون گرينوود جوان هم به تيم اضافه. خط حمله شياطين سرخ، اما همچنان جاي کار دارد. يونايتد براي قهرماني بايد دست به جيب شده و مهاجمان تاپ‌تري جذب کند.
آرکاديوش ميليک
مهاجم لهستاني وقتي به ناپولي آمد که گونسالو ايگواين به يوونتوس رفته بود. او آمد جاي مهاجم آرژانتيني را در سيسيل پر کند. آرکاديوش ميليک در اين فصل ۳۲ بازي انجام داد و موفق شد ۱۴ گل به ثمر برساند. او با قد و قامت بلند و هيکل تنومندي که دارد مي‌تواند به عنوان مهاجم هدف به يونايتد کمک کند. در حال حاضر يک سال از قرارداد ميليک ۲۶ ساله با ناپولي مانده و شياطين سرخ بايد با يوونتوس، اينتر و تاتنهام در بازار رقابت کنند. براي ميليک که در اين سال‌ها در عرصه ملي و باشگاهي نامش زير سايه روبرت لواندوفسکي بوده، پوشيدن پيراهن يونايتد مي‌تواند اتفاق بزرگي برايش باشد تا جدي‌تر با هموطنش رقابت کند.
آندره‌آ بلوتي
در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ با زدن ۲۸ گل براي تورينو نامش را بر سر زبان‌ها انداخت. امسال هم براي تورينو ۲۲ گل به ثمر رساند. بايد توجه داشت زدن اين تعداد گل براي يک مهاجم ۲۶ ساله در تيم متوسطي همچون تورينو که مثل تيم‌هاي بزرگ پلي‌ميکر‌هاي توانمندي ندارد به خودي خود کاري شگرف است. سبک بازي او شبيه مارسيال است با اين تفاوت که قابليت بازي در نقش مهاجم هدف را دارد. مهاجم سابق پالرمو همين حالا زيرنظر يونايتد است و رايزني‌ها شروع شده، اما هنوز خبر توافقي به بيرون درز پيدا نکرده است. حضور در جزيره فوتبال بلوتي را نيز وارد فضاي جديدي خواهد کرد.

دووان زاپاتا
از زماني که ناپولي را ترک کرد و به آتالانتا آمد بازي اش از اين رو به آن رو شد. دووان زاپاتا يکي از عوامل موفقيت تيم گاسپريني در سري A و ليگ قهرمانان اروپا بوده و با گل‌هايش حسابي در قاره سبز جلب توجه کرده است. ۴۶ گل و ۱۶ پاس گل آمار خارق العاده‌اي در ۷۷ مسابقه به‌شمار مي‌آيد. اين مهاجم کلمبيايي در نبرد هوايي، قدرت بدني، سرزني و تمام‌کنندگي ماهر است. ديگر قابليت او فضاسازي براي ديگر مهاجمان تيم است. چيزي که اوله در يونايتد نياز دارد تا ديگر مهاجمانش همچون رشفورد و گرينوود در موقعيت گلزني قرار بگيرند. مذاکرات منچستر با اين بازيکن انجام شده، اما رقم باشگاه آتالانتا بالاست. به همين خاطر يونايتد در حال رقابت با يوونتوس براي جذب مهاجم کارلوس کي‌روش در تيم ملي کلمبيا است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره