logo

گل زدن به بوفون باعث افتخار من است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گل زدن به بوفون باعث افتخار من است

ورزش 3/ جيواني سيمئونه، مهاجم آرژانتيني کالياري، از گلزني به يوونتوس و جان لوئيجي بوفون ابراز خوشحالي کرد.
 يوونتوس در حالي بامداد امروز و در چهارچوب رقابت هاي هفته سي و هفتم سري آ با دو گل مغلوب کالياري شد که پيش از اين و بعد از پيروزي هفته قبل مقابل سمپدوريا، نهمين اسکودتوي متوالي خود را قطعي کرده بود؛ موضوعي که شايد انگيزه‌هاي شاگردان مائوريتزيو ساري براي تقابل با کالياري را کاهش داده بود.
گل اول کالياري در ديدار برابر يوونتوس توسط مهاجم آرژانتيني اين تيم يعني جيوواني سيمئونه به ثمر رسيد. اين در حالي بود که ساري در اين تقابل از جان لوئيجي بوفون در ترکيب اصلي خود استفاده کرده بود و حالا سيمئونه از گلزني به اين دروازه بان اسطوره اي ايتاليا و باشگاه يوونتوس بسيار هيجان زده به نظر مي رسد.
جيواني سيمئونه در اين باره گفت: " من احترام زيادي براي بوفون قائل هستم. او يک فرد فوق العاده و بزرگ است. خوشحالم از اينکه مقابل او بازي کردم و اين باعث افتخار من است که در برابر بوفون موفق به گلزني شدم. "
جيوواني سيمئونه در ادامه فاش کرد که يکي از دلايل موفقيتش مشورت با پدرش و سرمربي اتلتيکو مادريد يعني ديگو سيمئونه بوده است. او در اين باره گفت: " هميشه تلاش مي‌کنم که بهترين عملکرد را از خود ارائه دهم و حالا بسيار آرام هستم. من در راه پيشرفت از پدرم هم مشاوره‌هاي دريافت مي کنم."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره