برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اینترمیلان با تاتنهام تماس گرفت

منبع
ميزان
بروزرسانی
اینترمیلان با تاتنهام تماس گرفت

ميزان/ باشگاه اينتر در پي به خدمت گرفتن هافبک فرانسوي اسپرز است. شبکه تلويزيوني «اسکاي اسپورت ايتاليا» خبر داد؛ باشگاه اينتر براي به خدمت گرفتن تونگي اندومبله با باشگاه تاتنهام تماس گرفته است. اين هافبک ۲۳ ساله نتوانسته نظر مثبت ژوزه مورينيو را به خود جلب کند و از ترکيب اصلي اسپرز به دور مانده است.
آنتونيو کونته که قصد دارد فصل آينده‌اي تيمي قدرتمند را راهي رقابت‌هاي مختلف کند، به دنبال تقويت خط مياني اينتر است، از اين‌رو از مديران اين باشگاه ايتاليايي خواسته تا جذب هافبک فرانسوي تاتنهام را در اولويت قرار دهند.
پيش از اين سايت انگليسي «فوتبال لاندن» گزارش داده بود؛ بر خلاف اخبار منتشر شده درباره جدايي تونگي اندومبله از تاتنهام، مسئولان اين باشگاه قصدي براي فروش اين هافبک فرانسوي ندارند.
اندومبله ۲۳ ساله که تابستان گذشته با قراردادي به ارزش ۶۲ ميليون يورو از ليون به تاتنهام پيوست، در فصل اخير در مجموع ۲۹ بازي که براي اسپرز‌ها به ميدان رفته موفق شده ۲ گل به ثمر برساند و ۴ پاس گل هم براي همبازيانش فراهم کند.
پيش از اين از بارسلونا هم به عنوان مقصد احتمالي اين هافبک فرانسوي نام برده شده بود و حتي اعلام شد مذاکرات ابتدايي طرفين هم براي انجام اين انتقال آغاز شده است و کاتالان‌ها آماده‌اند براي جذب اين بازيکن در پنجره نقل‌وانتقالات تابستاني پيش‌رو، سمدو يا کوتينيو را با او معاوضه کنند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره