برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

یک پنالتی ۳ امتیاز را از ما گرفت

منبع
ايسنا
بروزرسانی
یک پنالتی ۳ امتیاز را از ما گرفت

ايسنا/ سرمربي شهرخودرو معتقد است که تيمش با وجود مصدومان زياد تلاش زيادي کرد و توانست نمايش قابل قبولي برابر صنعت نفت ارائه دهد.
 سهراب بختياري‌زاده سرمربي تيم فوتبال شهرخودرو در نشست خبري پس از تساوي يک بر يک تيمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: مي‌دانستيم که بازي سختي داريم و بازي در آبادان برابر حريفي مثل صنعت بسيار شرايط را سخت‌تر مي‌کند. نفت آبادان بازي‌هاي قبل خود را باخته بود و تلاش مي‌کرد که در اين ديدار پيروز شود اما ما هم با ذهنيت بردن تمام هفته‌ را سپري کرديم. ما مي‌توانستيم در حمله بيشتر موقعيت‌سازي کنيم. متاسفانه در بازي که مي‌توانستيم برنده از زمين خارج شويم، با يک پنالتي به يک امتياز رسيديم.
وي ادامه داد: البته ما امروز مصدومان زيادي داشتيم و تعدادي بازيکنان اصلي خود را ندلشتيم. نکته اصلي تلاش بازيکنان جايگزين بود و من از تلاش آن‌ها قدرداني مي‌کنم و همچنين براي صنعت نفت هم آرزوي موفقيت مي‌کنم.
بختياري‌زاده در خصوص اين که چرا هدايت شهرخودرو را قبول کرد توضيح داد: همه استعدادهاي مربيگري حق دارند که وارد اين چرخه بشوند و باشگاه‌ها حق دارند هر مربي که دوست دارند را انتخاب کنند. کار فوتبال حرفه‌اي، درصد زيادي ريسک دارد. من شناخت خوبي از شهرخودرو داشتم اما مشکلاتي هم داشتيم مثل داشتن چند مصدوم و از دست دادن چند بازيکن خوب در نيم‌فصل. البته از همان ابتدا هم نمي‌خواستيم از اين مشکلات توجيه بسازيم و تمام تلاشم را براي موفقيت شهرخودرو خواهم کرد.
وي در خصوص داوري هم عنوان کرد: من کارشناس داوري نيستم اما اگر هر از گاهي به عنوان مربي اعتراض مي‌کنم. اگر اشتباهي وجود داشت، براي هر ۲ تيم بود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد