برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

واکنش اینترمیلان به جذب مسی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
واکنش اینترمیلان به جذب مسی

آخرين خبر/ جوزپه ماروتا مدير ورزشي اينتر به شايعات در مورد جذب ليونل مسي توسط نراتزوري و فروش احتمالي وي به اينتر صحبت کرد.
به گزارش فوتبالي، ماروتا با جملاتي نه چندان شفاف و رمزآلود به شايعه خريد مسي واکنش نشان داد که البته به نظر مي رسد اين صحبت ها سعي کرده است که احتمال خريد لئو را رد کند. ماروتا گفته است:" آرمان گرايي در لغت نامه فوتبال به معني خيال پردازي است. ترجيح مي دهم که در اين باره فقط همين قدر صحبت کنم."
ليونل مسي ستاره آرژانتيني فقط يک سال ديگر با بارسلونا قرارداد دارد اما حاضر به تمديد نشده است. در حقيقت لئو به نظر مي رسد که از تصميم هاي مديران بارسلونا ناراضي است و به همين خاطر قصد جدايي در تابستان 2021 را دارد. اينتر مي تواند يکي از گزينه ها براي فوق ستاره آرژانتيني باشد چرا که در ليگ ايتاليا مي تواند رقابتش با رونالدو را از سر بگيرد و دوباره به روزهاي اوجش برگردد. به هر صورت بايد ديد که آيا اينتر قدرت مالي کافي براي جذب مسي را دارد يا نه، بازيکني که در بارسا سالي 50 ميليون يورو دستمزد مي گيرد. البته ماليات در کشور ايتاليا به مراتب کمتر از اسپانيا است و همين مسئله مي تواند به نراتزوري ها در مسير جذب شماره 10 بارسلونا کمک کند. 


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره