برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

فرصت ۴ روزه پرسپولیس برای فرار از محرومیت سنگین

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
فرصت ۴ روزه پرسپولیس برای فرار از محرومیت سنگین

خبرآنلاين/ رسول پناه تنها چهار روز فرصت دارد تا با پرداخت مطالبات برانکو و کادرش، مانع از ابلاغ حکم محروميت پرسپوليس شود.
يک سال و دو ماه پس از جدايي برانکو ايوانکوويچ از پرسپوليس، قرمزهاي پايتخت هنوز مطالبات اين مربي کروات را پرداخت نکرده‌اند. آن ها که از دوره گرشاسبي در اين امر ناموفق بودند، در زمان مديرعاملي عرب و انصاري فرد هم نتوانستند با سرمربي موفق خود تصفيه حساب کنند و حالا اين وظيفه بردوش مهدي رسول پناه قرار گرفته است.
او تنها چهار روز ديگر فرصت دارد تا حقوق برانکو را بپردازد؛ مبلغي در حدود يک و نيم ميليون يورو که مديران پرسپوليس هنوز به طور دقيق نگفته‌اند که به چه شکلي پرداخت خواهند کرد. اما نگراني اصلي هواداران پرسپوليس در مقطع فعلي اين است که مشکلات بانکي مانع از انتقال پول در فرصت اندک باقي مانده شود.
پرسپوليس در صورت عدم پرداخت اين بدهي، با ابلاغ حکم محروميت از سه پنجره نقل و انتقالاتي مواجه خواهد شد و سپس احکام کسر امتياز، حذف از ليگ قهرمانان و سقوط به ليگ يک در بازه زماني سه ماهه انتظار اين باشگاه را خواهد کشيد اما حتي در صورت پرداخت بدهي نيز کار تمام نخواهد شد و پرونده هاي بوديمير، کالدرون و... در انتظار رسول پناه و هيئت مديره پرسپوليس خواهند بود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره