برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

سرمربی فصل آینده استقلال مشخص شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سرمربی فصل آینده استقلال مشخص شد

ايرنا/ عضو هيات مديره باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجيدي با باشگاه استقلال قرارداد دارد و فصل آينده نيز روي نيمکت آبي‌پوشان خواهد نشست.
«مهدي عبديان»  اظهار داشت: استقلال بازي بسيار خوب و هدفمندي را مقابل سپاهان به نمايش گذاشت و توانست سه امتياز شيرين را به دست آورد.
وي افزود: اگرچه استقلال ۱۰ نفره شد اما با تدابير کادر فني و تلاش بازيکنان موفق شد روند بازي را به سود خود تغيير داده و به آنچه لياقت و استحقاقش را داشت، برسد.
عضو هيات مديره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: مجموعه استقلال نشان داد براي موفقيت و سرافرازي و شادي دل هواداران از جان مايه مي‌گذارد و از کوچک‌ترين تلاشي دريغ نمي‌ورزد.
عبديان تصريح کرد: به طور حتم استقلال با ادامه اين روند جايگاه خودش را در رتبه دوم جدول رده‌بندي تثبيت کرده و سهميه ليگ قهرمانان را به دست مي‌آورد.
وي تاکيد کرد: استقلال شايسته قهرماني در جام حذفي است و مي‌تواند با مجموعه‌اي که در اختيار دارد به اين عنوان ارزشمند برسد.

عضو هيات مديره باشگاه استقلال تصريح کرد: فرهاد مجيدي مربي توانمندي است و در بازي با سپاهان نشان داد از توانايي فني بالايي برخوردار است و فصل آينده نيز روي نيمکت استقلال خواهد نشست.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره