برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

درخواست از مهاجم استقلال

منبع
تسنيم
بروزرسانی
درخواست از مهاجم استقلال

تسنيم/ کادر فني و بازيکنان تيم فوتبال استقلال از مهدي قائدي مهاجم جوان تيم‌شان خواسته‌اند روي زدن گل دهمش در فصل جاري و عمل به وعده خود حساسيت به خرج ندهد.
مهدي قائدي مهاجم تيم فوتبال استقلال پس از شروع دوباره ليگ برتر و وقفه چند ماهه به دليلي شيوع ويروس کرونا نتوانسته است درخشش گذشته خود را تکرار کند و پايش به گلزني باز نشده است.
قائدي با حضور استراماچوني روزهاي خوبي را در کنار شيخ دياباته سپري کرد و درخشش او با آمدن فرهاد مجيدي نيز ادامه داشت، به خصوص در بازي‌هاي پلي‌آف ليگ قهرمانان آسيا که با هنرنمايي‌اش نگاه بسياري از تيم‌هاي عربي را به خود جلب کرد و حتي شنيده مي‌شود پيشنهاد قابل توجهي از يکي از کشورهاي عربي دارد.
قائدي که در روزهاي ابتدايي حضورش در استقلال با حاشيه‌هاي زيادي روبه‌رو شد، پيش از شروع فصل جاري، شماره 10 استقلال را بر تن کرد و به هواداران قول داد به اندازه شماره پيراهنش براي استقلال گلزني کند.
روند گلزني و بازي‌هاي خوب قائدي ادامه داشت، اما وقفه ليگ و شروع دوباره مسابقات او را از شرايط  آرماني دور کرد و اصرار براي زدن گل دهم، مهاجم استقلال را تحت فشار زيادي قرار داده است، به طوري که موقعيت‌هاي ساده را نيز از دست مي‌دهد.
در روزهاي گذشته کادر فني و بازيکنان استقلال از قائدي خواسته‌اند به فکر زدن گل دهم نباشد و فوتبال هميشگي‌اش را به نمايش بگذارد. بازيکنان و کادر فني به مهاجم‌ جوان تيم‌شان اطمينان خاطر داده‌اند که هواداران از عملکرد او بسيار راضي هستند و اگر خودش را تحت فشار نگذارد، بيشتر مي‌تواند مثمرثمر باشد. 
قائدي تا پايان هفته بيست‌وهفتم ليگ برتر 9 گل به ثمر رسانده و شش پاس گل نيز داده است.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره