برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سه گزینه قطعی میکل آرتتا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سه گزینه قطعی میکل آرتتا

ورزش 3/ ميکل آرتتا، سرمربي آرسنال براي تقويت تيمش در نقل و انتقالات پيش رو نام سه بازيکن را در صدر ليست خود قرار داده است.
 اخيراً آرسنال در جام حذفي انگليس با نتيجه 2-1 برابر چلسي به پيروزي رسيد تا پاياني خوش در يک فصل بسيار بد براي توپچي ها رقم خورده باشد. آرسنال در فصل 20-2019 رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس کار را با رتبه هشتمي به پايان رساند تا از کسب سهميه ليگ اروپا باز بماند اما به واسطه قهرماني در FA CUP توانست اين سهميه را به دست آورد.
بسياري از کارشناسان فوتبال در انگليس معتقد هستند که به منظور عدم تکرار نتايج فصل 20-2019 براي ميکل آرتتا و تيمش آنها بايد علاوه بر حفظ ستاره هاي خود، در نقل و انتقالات نيز فعال‌تر عمل کنند و نقاط ضعف خود را پوشش دهند چرا که در غير اين صورت توپچي ها در فصل آينده نيز هيچ شانسي براي حضور در جمع چهار تيم بالاي جدول نخواهند داشت.



طي هفته‌هاي گذشته نام‌هاي زيادي در اطراف باشگاه آرسنال شنيده شده است. حالا اما نشريه تايمز انگليس از سه گزينه قطعي ميکل آرتتا براي تقويت تيمش رونمايي کرده است. بر اين اساس آرسنال توماس پارتي، فيليپ کوتينيو و ويليان را به عنوان گزينه اصلي خود براي تقويت تيمش در نظر گرفته است.
بارسا هيچ علاقه اي به حفظ کوتينيو ندارد و به نظر نمي‌رسد که آرسنال شرايط سختي براي جذب اين بازيکن پيش رو داشته باشد. از طرفي قرارداد ويليان نيز با چلسي به اتمام رسيده و به نظر نمي‌رسد که تمديدي در کار باشد. با اين وجود مهم ترين و سخت ترين ماموريت سران آرسنال جذب توماس پارتي از اتلتيکو مادريد خواهد بود چراکه باشگاه اسپانيايي به اين راحتي ها راضي به فروش هافبک پرتلاش نخواهد شد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره