logo

جایگاه تیم ما نیمه اول جدول است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جایگاه تیم ما نیمه اول جدول است

ورزش 3/ سرپرست باتجربه پيکان با تمجيد از عملکرد اين تيم طي هفته‌هاي اخير، مدعي شد آنها بايد در نيمه اول جدول در اين مقطع حضور داشتند، اگر بدشانسي دست از سرشان برمي‌داشت.
 محمدرضا طهماسبي که سال‌هاي زيادي به عنوان بازيکن، مربي و سرپرست در پيکان فعاليت داشته است با اشاره به موفقيت‌هاي چند هفته گذشته پيکان گفت: در شروع مجدد ليگ با بدشانسي برابر قهرمان چند سال اخير ايران شکست خورديم ولي بعد از آن مقابل ذوب‌آهن در اصفهان و سپس گل گهر به پيروزي رسيديم. پيکان در حالي با سايپا و پارس جنوبي به تساوي رسيد که مستحق پيروزي بود. در بازي با تراکتور در تبريز هم مي‌توانستيم برنده باشيم و با کسب سه امتياز به تهران برگرديم اين در حالي بود که بازيکناني نظير دانيال ماهيني، جلال علي محمدي، سعيد واسعي، نادر محمدي، فرازامامعلي، جابر انصاري و... به دليل مصدوميت نمي‌توانستند پيکان را همراهي کنند.
وي ادامه داد: اگر دقت داشته باشيم متوجه مي‌شويم پيکان دست به کار بزرگي زده است و شخصاً به نوبه خودم از تلاش و تعصب تک تک اعضاي تيم، مربيان، بازيکنان و مديريت باشگاه پيکان تشکر و قدرداني مي‌کنم و بدون اغراق مي‌گويم جايگاه اين تيم خوب در نيمه اول جدول ليگ برتر است اما به دلايلي که گفتنش چيزي را تغيير نمي‌دهد در خطر سقوط قرار گرفته است.

طهماسبي در پايان گفت: تحت فشار قرار دادن تيمي نظير تراکتور که سه کاپيتان تيم ملي ايران را به علاوه 10-15 بازيکن با کيفيت و شاخص در اختيار دارد مسلماً نشان دهنده پتانسيل بالاي تيم پيکان است. ما در تبريز هم به تيرک دروازه زديم و هم فرصت‌هاي عالي گل‌زني خلق کرديم. موقعيت دو به تک محمد خدابنده لو و شهريار مغانلو با دروازه‌بان تراکتور را از دست داديم. در دقيقه پاياني مسابقه هم علي دلير مهاجم تيم اميد پيکان مي‌توانست گل‌زني کند ولي خب طبيعي بود او در اولين بازي‌اش در ليگ برتر با تجربه عمل نکند. پيکان در بازي بعدي ميزبان تيم صنعت نفت آبادان است و سپس با استقلال و سپاهان بازي داريم و با داشتن اين جوان‌هاي خوب و پرتلاش اميد زيادي داريم نتايج مورد نظرمان را براي اطمينان از بقا در ليگ کسب کنيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره