logo
برگزیده
ورزشی

واکنش استقلال به بیانیه کنایه‌آمیز سپاهان

منبع
فارس
بروزرسانی
واکنش استقلال به بیانیه کنایه‌آمیز سپاهان

فارس/ سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت:: استقلال بازي را 10 نفره برده و حتما خدا خواسته و نيت ها پاک بوده چنين اتفاقي رخ داده است.
سعيد رمضاني در خصوص اتفاقات ديدار سپاهان و استقلال اظهار داشت: تيم ما بعد از چند هفته هم‌قسم شد که تمام تمرکزش را روي بازي ها بگذارد، کلا تمام حواشي و اتفاقات را دور بيندازد و حرف هايش را در مستطيل سبز بزند. متاسفانه آنقدر دوستان حرف هاي ناروا مي زنند که مجبور مي شويم از خودمان دفاع کنيم.
وي در خصوص بيانيه باشگاه سپاهان عنوان کرد: با شناختي که از مجموعه و مديران ارشد سپاهان داريم بعيد مي دانم اين ادبيات مربوط به اين دوستان باشد و متاسفانه عده اي در حال فرار روبه جلو هستند و شايد به خاطر اين است که در بازي جام حذفي از اين فضاي رسانه اي عليه ما سوء استفاده کنند.چطور مي شود يک تيم 10 نفره بازي را ببرد و اين مسائل در موردش مطرح شود؟
سرپرست تيم استقلال تاکيد کرد: آقايان بحث هديه را مطرح کردند اما بايد بگويم استقلال هديه اش را از شجاعت و غيرت گرفته و از کسي هديه نمي گيرد. بچه هاي ما با چنگ و دندان  از برد خود محافظت کردند. آقايان بحث تونل ورزشگاه را مطرح کردند اما از همان زمان که مشغول گرم کردن بودند 3 امتياز شيرين به استقلال هديه کردند و همين نتيجه روند جدول را تغيير داد. بهتر است دوستان به مسائل فني خودشان فکر کنند و به برد ما کاري نداشته باشند.
وي در خصوص اميد نورافکن گفت: هميشه معتقدم بايد احترام بزرگ ترها حفظ شود. من به سپاهان حق مي دهم که در شرايط فعلي از بازيکنش دفاع کند، البته آنها مطمئنا به اشتباه خود پي بردند که در بين دو نيمه او را تعويض کردند اما حالا با بيانيه و اينگونه مسائل شايد مي خواهند از او دلجويي کنند که براي بازي آينده روحيه او را بالا ببرند.
رمضاني تصريح کرد:بازي تمام شده و بزرگ کردن صحنه پنالتي کار درستي نيست.شايد زيرکي بازيکن ما بود که اين پنالتي را گرفت زيرا در صحنه اول هيچکس متوجه نشد چه اتفاقي رخ داد. طارمي در اروپا با زيرکي پنالتي مي گيرد ولي اينکه فضا را مسموم کنيم که استقلال به خاطر پنالتي بازي را برد کار درستي نيست. استقلال يک نيمه 10 نفره بود و اين دوستان نتوانستند تيم ما را شکست بدهند.

وي تاکيد کرد: استقلال بازي را 10 نفره برده و حتما خدا خواسته و نيت ها پاک بوده چنين اتفاقي رخ داده است. پيشنهاد من اين است که تمرکز سپاهان روي بازي باشد چون ما حرف هايمان را در زمين خواهيم زد. همانطور که در چند بازي گذشته دو تيم اشتباهات به ضرر استقلال بوده است.
سرپرست تيم استقلال که با برنامه فوتبال برتر صحبت مي کرد عنوان کرد:قطعا سپاهان در بازي جام حذفي مقابل ما قرار مي گيرد و ما هم ترسي از هيچ تيمي نداريم. شما به 3 بازي گذشته 2 تيم نگاه کنيد تا متوجه شودي داوري ها به چه شکل بوده است.
وي در خصوص اينکه آيا شجاعيان مي تواند به بازي با شهرخودرو برسد گفت: او نمي تواند در بازي 5 شنبه به ميدان برود. در بازي با شهرخودرو اگر دشتي برسد مصدومي نداريم ولي تنها آرش رضاوند محروم است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره