logo

سعادتمند هر راهی را رفته تا پنجره‌ها بسته نشود

منبع
فرهيختگان
بروزرسانی
سعادتمند هر راهی را رفته تا پنجره‌ها بسته نشود

فرهيختگان/ هرچه به پايان فصل نزديک‌تر مي‌شويم مشکلات مالي استقلالي‌ها بيشتر به اين باشگاه فشار مي‌آورد هرچند از لحاظ فني و بعد از، از دست رفتن عنوان قهرماني فصل نوزدهم اين تيم روي دور برد افتاده و در هفته بيست‌وهفتم نيز موفق شد در يک ديدار حيثيتي در تهران، سپاهان را شکست دهد. درخصوص اين مسابقه و مسائل اخير مرتبط با باشگاه استقلال با مشاور عالي مديرعامل استقلال و سرمربي و مديرفني سابق استقلال دقايقي به صحبت پرداختيم. گفت‌وگو با نصرالله عبداللهي را در ادامه مي‌خوانيد.
باشگاه با مشکلات عديده مالي طرف حساب است و درصورتي که طي روزهاي آينده چيزي حدود ۷۵۰ هزار دلار تامين مالي نشود مطمئنا جرايم سنگين فيفا متوجه استقلال خواهد شد. در اين مورد نظرتان چيست؟
درحال حاضر سعادتمند و کادر مديريتي استقلال تلاش زيادي مي‌کنند و وقت فراواني را براي حل اين مشکلات مالي پشت سر گذاشتن و از سوي ديگر همه راه‌ها را رفته‌اند و در نهايت هر کاري مي‌کنند تا جرايم و تنبيهات فيفا ازجمله بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتي متوجه استقلال نشود. ان‌شاءالله در اسرع وقت و در آينده نزديک کارها روبه‌راه شود. همين که وقت مي‌گذارند و دنبال کار هستند جاي اميدواري دارد. اين سعي و کوشش را مثمرثمر و مثبت مي‌بينم چون آنها وقت مي‌گذارند و فعاليت خوبي دارند و در نهايت اميدوارم استقلال بابت اين اتفاقات متضرر نشود.
به‌نظر مي‌رسد بعد از فراز و نشيبي که استقلال بعد از تعطيلات ليگ داشت هم‌اکنون اين تيم با دو نتيجه اخير به ثبات و آرامش رسيده است.
بعد از تعطيلات ليگ به‌خاطر شيوع ويروس کرونا يک مقدار نتايج خوب نبود و همانجا فاصله زيادي با صدر جدول افتاد و همين موضوع از لحاظ روحي و رواني روي بچه‌ها تاثير گذاشت، اما در ادامه و با مسجل شدن قهرماني پرسپوليس فشار هم از روي بازيکنان استقلال برداشته شد و همه‌چيز روي روال افتاده و تيم در اين چند هفته نتايج خوبي را به‌دست آورده است و احتمالا در سه بازي آينده را هم موفق عمل مي‌کند.
چند سال مي‌شود که استقلالي‌ها موتورشان در اواسط فصل تازه روشن شده و وقتي نتيجه‌گيري آغاز مي‌شود که تقريبا جام‌قهرماني از کف رفته است.

ان‌شاءالله درست مي‌شود بالاخره اين موارد براي هر مربي که مي‌آيد يا هر کسي که هست تجربه مي‌شود ولي اميدوارم هر اتفاقي مي‌افتد سال آينده استقلال بتواند در ليگ موفق عمل کند.
نظر شما در مورد فرهاد مجيدي چيست؟ بايد به او براي فصل آينده اطمينان کرد؟
درحال حاضر استقلال اميد زيادي دارد تا بتوانند جام حذفي را به‌دست بياورد، اگر اين اتفاق بيفتد فکر نمي‌کنم ديگر لازم باشد در کادر فني تغييرات ايجاد کرد. وقتي يک مربي بتواند جام قهرماني به‌دست بياورد و نتيجه لازم را کسب کند بهتر است بماند و کارش را انجام دهد.
شما چيزي درباره اختلاف بين کادرفني و بازيکنان شنيده‌ايد؟
نه، من فکر مي‌کنم چنين چيزي اصلا نباشد. آنها بازي‌شان را مي‌کنند و کارشان را در زمين انجام مي‌دهند.
سپاهاني‌ها از هم‌اکنون جنگ رواني را براي ديدار جام حذفي مقابل استقلال را آغاز کرده و ديروز هم يک بيانيه جنجالي عليه آبي‌هاي پايتخت منتشر کردند.
من اين بيانيه را نخواندم اما بالاخره هرکسي مي‌تواند نظرش را بدهد و نظر هرکسي هم براي خودش محترم است، بقيه بايد اين صحبت‌ها و حرف‌هايي که زده مي‌شود را قضاوت کنند.
پيش‌بيني‌تان از بازي جام حذفي استقلال و سپاهان چيست؟
اينجور که کار دارد پيش مي‌رود بچه‌ها نشان دادند که خوب جفت و جور شده‌اند و به‌خوبي همديگر را پيدا مي‌کنند. در نهايت فکر مي‌کنم استقلال شانس اول قهرماني جام حذفي است و بسيار به اين رقابت‌ها اميدوارم.
حتما رفتار اميد نورافکن را در زمين مسابقه ديديد. فکر نمي‌کنيد اين رفتارها از اين بازيکن که خودش در استقلال مطرح شده است کمي عجيب و دور از ذهن باشد.
در اين خصوص حرف نزنم بهتر است چون همه آنچه را بايد در زمين بازي ديدند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره