برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

قایدی یا مطهری کدامیک زوج دیاباته می‌شوند؟

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
قایدی یا مطهری کدامیک زوج دیاباته می‌شوند؟

آخرين خبر/ مهدي قايدي و ارسلان مطهري در چند هفته گذشته از شرايط آرماني خود فاصله گرفته اند.
به گزارش فوتبالي، کمتر از 48 ساعت تا سوت آغاز ديدار شهر خودرو و استقلال باقي مانده است. 2 تيم براي کسب نايب قهرماني ليگ برتر و کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا تلاش مي کنند.
استقلال در هفته هاي اخير عملکرد خوبي در ليگ برتر داشته و بعد از شروع دوباره مسابقات با لغزش تراکتور و سپاهان خود را به رده دوم جدول رده بندي رساند.
شاگردان فرهاد مجيدي در چند بازي گذشته فراز و فرود هاي داشته اند. به طور مثال بازيکناني همچون دياباته، علي کريمي و مسعود ريگي به آمادگي قابل قبول رسيده اند اما بازيکناني مثل مهدي قايدي و ارسلان مطهري از اوج فاصله گرفته اند.
قايدي بعد از بازي با نساجي در زانوي خود کمي احساس درد داشت و زير نظر کادر پزشکي استقلال به فيزيوتراپي مشغول شد و در بازي معوقه با پارس جنوبي جم کار را از روي نيمکت ذخيره ها شروع کرد؛ وقتي هم در دقايق پاياني وارد زمين شد چند موقعيت خوب گلزني را از دست داد. 
مطهري هم که از ابتدا مقابل پارس جنوبي جم به ميدان رفته بود چند موقعيت عالي را ازدست داد و فريادهاي مجيدي کنار زمين بعد از دست رفتن موقعيت دقايق پاياني توسط مطهري، کنار زمين از نکات جالب توجه بود.

در بازي روز شنبه استقلال - سپاهان مجيدي بار ديگر قايدي را در ترکيب اصلي قرار داد و مطهري نيمکت نشين بود. قايدي بعد از اخراج آرش رضاوند در نيمه اول با شروع نيمه دوم از زمين مسابقه خارج شد و خود را کمي مصدوم نشان داد. با آوردن محمد دانشگر به زمين به نظر مي رسيد مجيدي قصد دارد نتيجه را حفظ تا يک امتياز را بگيرد اما استقلال 10 نفره 2 گل به سپاهان زد. مطهري در اين بازي در دقيقه 72 به بازي آمد اما بازهم درخشش هميشه را نداشت، البته 10 نفره شدن استقلال و تغيير سبک بازي برابر سپاهان 11 نفره و کسب پيروزي را نمي شود در عملکرد او بي تاثير دانست.
روز گذشته يکي از روزنامه در صفحه اول خود تيتر زد: «ميانه فرهاد و ارسلان شکراب شد». اين موضوع در فضاي مجازي و برخي رسانه ها حسابي سر و صدا کرد تا کانال رسمي باشگاه استقلال با انتشار اطلاعيه اي اين موضوع را تکذيب کند. البته خود مطهري هم اين قضيه را تکذيب کرد و در گفت و گويي با بخش رسانه اي باشگاه استقلال، به شدت اختلاف را رد کرد و حتي باشگاه استقلال از روزنامه گل که اين خبر را منتشر کرده بود شکايت کرد.
مجيدي که بعد از تعويض قايدي در بازي با سپاهان و تمرين ريکاوري استقلال حسابي مهاجم جوان خود را مورد حمايتش نشان داد هنوز به حواشي ايجاد شده در مورد مطهري واکنشي نشان نداده است.
بدون شک مطهري و قايدي در بازي با شهرخودرو حسابي زير ذره بين خواهند بود بايد ديد مجيدي در اين بازي حساس کداميک را به عنوان زوج دياباته در ترکيب اصلي استقلال قرار مي دهد. 


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره