برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

استقلال برای پرداخت طلب شفر 10 روز فرصت دارد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
استقلال برای پرداخت طلب شفر 10 روز فرصت دارد

آخرين خبر/ در حاليکه استقلال در دو پرونده کولي و شفر به صورت رسمي پيروز شده و مديرعامل باشگاه استقلال از پيروز شدن استقلال در پرونده ساشا شفر هم خبر داده است، اما مهلت پرداخت به شفر نزديک شده و استقلال فرصت چنداني براي پرداخت طلب وينفرد شفر ندارد.
به گزارش فوتبالي، باشگاه استقلال کم تر از دو هفته ديگر بايد طلب وينفرد شفر را پرداخت کند. شفر که از استقلال شکايت کرده بود و تقاضاي يک ميليون و هفتصد هزار دلار غرامت کرده بود! در نهايت با دفاع خوبي که در زمان مديريت اميرحسين فتحي انجام شد، فقط توانست استقلال را به پرداخت 200 هزار دلار محکوک کند. از سوي ديگر چون 350 هزار حقوق عقب افتاده داشته شفر 550 هزار دلار بايد از استقلال بگيرد. البته برخي منابع مي گويند 50 هزاردلار هم هزينه ديرکرد بايد پرداخت شود و به همين دليل از رقم 600 هزاردلار صحبت مي شود. استقلال 10 روز ديگر مهلت دارد که اين پول را پرداخت کند و شنيده شده هنوز سعادتمند نتوانسته منبع اين پول را جفت و جور کند. شفر هم چون پرونده اش را باخته حاضر به مهلت دادن نيست و البته پرونده ساشا هم در آستانه باختن به استقلال است. شفر به شدت عصباني است و ريشه همين عصبانيت را مي توان در مصاحبه اخير او با شبکه ماهواره اي فارسي زبان مخالف ايران جستجو کرد. 
نکته قابل توجه اين که اين روزها هر کسي هم در استقلال به دنبال دريافت طلبش از اين باشگاه است به آن ها گفته مي شود چون پرداخت طلب شفر اولويت باشگاه است فعلا نمي توانند به بقيه پولي بدهند. با اين حال با وجود فرصت کم پيش رو، استقلال هنوز پولي جهت پرداخت طلب شفر تهيه نکرده است و بايد ديد در اين زمان اندک باقي مانده آبي ها مي توانند به نتيجه برسند يا نه؟ 

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره