برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کروس ترکیب بازی خداحافظی‌اش را انتخاب کرد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
کروس ترکیب بازی خداحافظی‌اش را انتخاب کرد

آخرين خبر/ توني کروس هافبک رئال مادريد جمعه شب بازي مهمي در ليگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسيتي خواهد داشت. اين بازيکن در پادکست خود در کنار برادرش فليکس با سوال جالبي مواجه شد: اين که دوست دارد در بازي خداحافظي او کدام بازيکنان حضور داشته باشند که انتخاب هاي جالبي داشت.
به گزارش فوتبالي، توني به درخواست يکي از شنوندگان در مورد تيم محبوبش در شب خداحافظي او از فوتبال با خنده گفت:" راستش را بخواهيد، فکر مي کنم براي اين که در مورد بازي خداحافظي ام صحبت کنم، خيلي زود است!"

کروس تصميم گرفت که اين ترکيب را روي يک کاغذ بنويسد و براي هوادارانش در شبکه هاي اجتماعي به اشتراک بگذارد. توني ترجيح داده که هم تيمي هايش در لورکوزن، بايرن مونيخ، رئال مادريد و تيم ملي آلمان را انتخاب کند. توني همچنين ترجيح داده که نوير را درون دروازه انتخاب کند، در خط دفاعي دو بازيکن لورکوزن يعني راينارتز و کاسترو در کنار سرجيو راموس کاپيتان رئال مادريد به چشم مي خورند. کروس در توصيف راموس گفته که يکي از بهترين مدافعان مياني تاريخ است. توني براي خط هافبک ترجيح داده که مثلث سه چمپيونزليگ اخير رئال مادريد را تکرار کند و خودش را کنار مودريچ و کاسميرو قرار داده است و کيميش نيز خط هافبک را تکميل مي کند. در خط حمله نيز توماس مولر از بايرن مونيخ در کنار کلوزه و رونالدو قرار گرفته است و در مورد کريستيانو گفت:" او بهترين بازيکني است که در کنارش بازي کردم."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره