برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ستاره‌هایی که باید در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ بوندس‌لیگا ببینید

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
ستاره‌هایی که باید در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ بوندس‌لیگا ببینید

خبر ورزشي/ بي‌شک فصل آينده بوندس‌ليگا با حضور چند ستاره درجه يک، جذاب و ديدني دنبال خواهد شد.
در دوران پساکرونا زودتر از همه ليگ‌شان را شروع کردند و زودتر از همه به پايان رساندند. حالا هم پيش از ديگر ليگ‌هاي معتبر اروپايي به اردوي آماده‌سازي براي فصل بعد مي‌روند. بوندس‌ليگا فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ پرستاره‌تر شده و بازيکناني هستند که مي‌توانند اين ليگ را جذاب‌تر کنند. سايت بوندس‌ليگا ۵ ستاره‌اي که بايد در فصل آينده ببينيم را انتخاب کرده است.
لروي سانه (بايرن‌مونيخ)
۶ سال از اولين حضور لروي سانه در بوندس‌ليگا در ترکيب شالکه، وقتي که فقط ۱۸ سال سن داشت، مي‌گذرد. بعد از ۴ فصل بسيار موفق در انگليس با منچسترسيتي، وينگر ۲۴ ساله ليگ برتر را ترک کرد تا راهي بايرن‌مونيخ شود و به پيشرفتش ادامه دهد. يک مصدوميت سخت رباط صليبي باعث شد در فصلي که گذشت فقط ۱۱ دقيقه در ليگ برتر بازي کند، اما او در ۲ فصل پيش از آن همراه سيتي که قهرمان شده بود، ۲۰ گل زد و ۲۶ مرتبه گلسازي کرد. سانه انگيزه بالايي براي موفقيت در بايرن دارد و باواريايي‌ها هم با اضافه کردن او خط آتش وحشتناکي خواهند داشت.
ارلينگ هولاند (دورتموند)
مثل اينکه ارلينگ هولاند را در يک آزمايشگاه ساخته‌اند. اين بازيکن ۲۰ ساله به‌طور غريزي بازيکني گلزن است، اما انگيزه‌اش براي گلزني طبيعي نيست. از اين گذشته، براي بازيکني تا اين حد جوان عادي نيست که در ۱۵ بازي نخستش در بوندس‌ليگا موفق شود ۱۳ گل به ثمر برساند، از جمله هت‌تريک در ۲ بازي نخستش در بوندس‌ليگا و ليگ قهرمانان اروپا. اما هولاند اين مأموريت را فصل قبل انجام داد. در مجموع هولاند پس از اينکه ژانويه از ردبول به دورتموند پيوست در ۱۸ بازي براي زنبورها ۱۶ گل زد. او آقاي‌گلي فصل آينده را هدف گرفته و مي‌تواند روبرت لواندوفسکي را به چالش بکشد.

روبرت لواندوفسکي (بايرن‌مونيخ)
هيچ‌وقت براي کاري که مي‌خواهد انجام دهد، عجله ندارد. روبرت لواندوفسکي ستاره بايرن‌مونيخ فصل آينده وارد يازدهمين فصل حضورش در بوندس‌ليگاي آلمان خواهد شد. او بهترين فصل خودش را پشت سر گذاشته است. کاپيتان تيم ملي لهستان موفق شده در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ به رکورد ۳۴ گل زده در بوندس‌ليگا برسد که بهترين آمارش به‌شمار مي‌رفت. او ۴ مرتبه در ۵ فصل اخير آقاي‌گل شده است. همين الان هم بهترين گلزن خارجي تاريخ بايرن و دومين گلزن تاريخ اين باشگاه با ۲۳۶ گل زده به شمار مي‌رود. در تاريخ بوندس‌ليگا هم فقط گرد مولر با ۳۶۵ گل و کلاوس فيشر با ۲۶۸ گل از او بيشتر گل زده‌اند.
دايوت اوپامکانو (لايپزيش)
مردي جوان با عملکردي غيرقابل انکار که براي متوقف کردن ديگر بازيکنان اين ليست تلاش خواهد کرد. دايوت اوپامکانو مدافع لايپزيش در ۲۱ سالگي در بهترين فرم دوران بازي‌اش به‌سر مي‌برد. اين بازيکن فرانسوي در ۸ کلين‌شيت از ۱۰ کلين‌شيت فصل قبل لايپزيش عنصر کليدي بوده است. او يک مدافع تنومند و سرسخت مقابل بهترين مهاجمان بوندس‌ليگاست. دايوت اخيراً پاداش عملکرد خوبش را با تمديد قرارداد تا سال ۲۰۲۳ دريافت کرد. يوليان ناگلزمن سرمربي لايپزيش ارزش اين بازيکن را پس از چهارمين فصل حضورش در بوندس‌ليگا مي‌داند. دايوت همچنان دوست دارد در آلمان خودي نشان دهد و بعد به باشگاه‌هاي ديگر فکر کند.
کريشتوف پيانتک (هرتابرلين)
ظهور کريشتوف پيانتک هم مثل هولاند ناگهاني و چشمگير بود، براي اينکه هم‌تيمي لواندوفسکي در ۱۹ بازي ابتدايي‌اش در جنوا موفق شد ۱۳ گل به ثمر برساند. سال ۲۰۱۸ بعد از درخشش در جنوا راهي ميلان شد، چرا که در ۷ بازي ابتدايي‌اش ۹ گل زده بود و روسونري براي انتقالش درنگ نکرد. با اين حال در ميلان به تدريج افت کرد، در حالي که در ۵ بازي نخستش ۵ گل زد. پيانتک تصميم گرفت راهي آلمان شود تا خودش را دوباره پيدا کند و هرتا هم گزينه خوبي بود. با اينکه در ۱۵ بازي فصل پيش بوندس‌ليگا فقط ۴ گل زده، اما مي‌آيد که تاج و تخت آقاي‌گلي را از لواندوفسکي يا هولاند بگيرد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره