logo

رحمتی مانع پیروزی استقلال/ نبرد سهراب و فرهاد برنده نداشت

منبع
مهر
بروزرسانی
رحمتی مانع پیروزی استقلال/ نبرد سهراب و فرهاد برنده نداشت

مهر/ تيم فوتبال استقلال که يکي از شانس هاي اصلي کسب سهميه فصل آينده ليگ قهرمانان آسياست، در ديدار هفته بيست و هشتم ليگ برتر برابر شهرخودرو به تساوي رسيد.
ديدار تيم هاي فوتبال شهرخودرو و استقلال در هفته بيست و هشتم رقابت هاي ليگ برتر از ساعت 20 امروز پنجشنبه در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد آغاز شد که اين بازي در نهايت ٢ به ٢ مساوي خاتمه يافت.
در نيمه اول دو تيم بازي نزديکي را ارائه کردند و توانستند صاحب موقعيت هايي هم شون  اما اين تيم شهرخودرو بود که در دقيقه ٣٥ توانست توسط حسين مهربان به گل برتري دست پيدا کند.
پس از آنکه نيمه اول با شکست آبي پوشان به پايان رسيد، فرهاد مجيدي در شروع نيمه دوم ارسلان مطهري را جانشين زکي پور کرد که براي استقلال مثمرثمر بود و اين بازيکن در دقيقه ٥٥ توانست گل تساوي را به ثمر برساند. مطهري پس از اين گل مصدوم شد و زمين را ترک کرد.
بعد از اين گل بازهم بازي هيجان بيشتري گرفت و اين بار نوبت به استقلال رسيد تا به گل برتري دست پيدا کند. اين گل را شيخ دياباته از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.
دو دقيقه ٧٥ اما مدافعان استقلال پشت محوطه جريمه مرتکب خطا شدند تا يک ضربه ايستگاهي نصيب شهرخودرو شود.

محمدرضا خلعتبري پشت اين ضربه ايستاد و به زيبايي دروازه حسيني را باز کرد تا کار دو تيم به تساوي کشيده شود. بعد از اين گل بازي کمي رنگ و بوي خشونت به خود گرفت که درگيري هايي را هم بين بازيکنان بوجود آورد.
در دقايق وقت اضافه شاگران مجيدي فشار زيادي روي دروازه ميزبان وارد کردند تا بتوانند سه امتياز ارزشمند را به نام خود ثبت کنند.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره