logo

سویا با حذف رم به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت/ لورکوزن حریف اینتر شد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
سویا با حذف رم به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت/ لورکوزن حریف اینتر شد

تسنيم/ بازي‌هاي مرحله يک هشتم نهايي ليگ اروپا با صعود تيم‌هاي سويا و بايرلورکوزن و حذف تيم‌هاي رم و رنجرز ادامه يافت.
در آخرين شب از بازي‌هاي معوقه مرحله يک هشتم نهايي ليگ اروپا امشب (پنجشنبه) دو ديدار برگزار شد که در مهمترين آنها تيم‌هاي فوتبال سويا و رم در ورزشگاه MSV  آره‌نا شهر دويسبورگ آلمان به مصاف هم رفتند که اين بازي را سويا با نتيجه 2 بر صفر برد. در اين بازي سرخيو رگيلون در دقيقه 21 و يوسف النصري در دقيقه 44 براي نماينده اسپانيا گلزني کردند. همچنين جانلوکا کانچيني در دقيقه هشتم وقت‌هاي تلف شده اين بازي از رم اخراج شد.
با توجه به اينکه دو تيم قبل از شيوع کرونا موفق به انجام بازي رفت‌شان نشده بودند، مصاف آنها با تصميم اتحاديه فوتبال اروپا تک حذفي شده بود و به اين ترتيب سويا راهي مرحله يک هشتم نهايي شد و در آن مرحله بايد با برنده مصاف امشب تيم‌هاي ولورهمپتون انگليس و المپياکوس يونان روبه‌رو شود. اين بازي امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران در خانه تيم ولورهمپتون برگزار مي‌شود. بازي رفت دو تيم در يونان يک - يک مساوي شده بود.
در بازي همزمان تيم فوتبال بايرلورکوزن در ديداري خانگي به مصاف رنجرز گلاسکو اسکاتلند رفت و ميهمان خود را با نتيجه يک بر صفر شکست داد. موسي ديابي در دقيقه 51 تنها گل اين بازي را زد. لورکوزن که بازي رفت دو تيم را هم با نتيجه 3 بر يک برده بود، در مجموع با پيروزي 4 بر يک راهي مرحله يک چهارم نهايي شد و در آن مرحله بايد به مصاف اينتري برود که شب گذشته مقابل ختافه به برتري رسيد.
از ساعت 23:30 امشب به جز مصاف ولورهمپتون و المپياکوس، اينتراخت فرانکفورت و بازل سوئيس هم در آلمان با يکديگر پيکار مي‌کنند که اين دو بازي آخرين بازي‌هاي مرحله يک هشتم نهايي ليگ اروپا هستند.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره