برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

خوش‌تیپ‌ترین تماشاچی شهرخودرو- استقلال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خوش‌تیپ‌ترین تماشاچی شهرخودرو- استقلال

ورزش 3/ مدافع بلندقامت استقلال بازهم فرصت بازي پيدا نکرد و اميدوار است بتواند در مقابل تيم فصل گذشته خود در جام حذفي جايي در ترکيب آبي‌ها داشته باشد.
شايد يکي از بدشانس‌ترين بازيکنان استقلال در ليگ نوزدهم، سياوش يزداني باشد؛ بازيکني که آرزوهاي فراوان ابتداي فصل به جمع آبي‌پوشان آمد و انصافا بايد گفت در ديدارهايي که براي استقلال به ميدان رفت، توانست نمايش خوبي را از خود به جاي بگذارد اما مصدوميت‌هاي پي در پي و ابتلاي به کرونا باعث شد تا او بارها فرصت فيکس بودن در ترکيب تيمش را از دست بدهد. او آخرين بار امسال در ديدار با سايپا براي تيمش به ميدان رفت که يکي از بهترين‌هاي استقلال بود اما پس از بازي مشخص شد که به کرونا مبتلا شده است و بايد به قرنطينه برود.
پس از بازگشت از قرنطينه، مجيدي هنوز فرصتي را در اختيار مدافع بلندقامت خود قرار نداده است تا او شش بازي متوالي را از دست بدهد؛ يکي از مهم‌ترين دلايل اينکه در هفته هاي اخير به يزداني فرصت بازي نرسيده، تغيير سيستم استقلال از سه دفاعه به چهار دفاعه است که باعث شده تا عنصر دفاع مياني در ارنج آبي‌ها حضور يابند و فعلا انتخاب مجيدي زوج چشمي و غلامي براي اجراي برنامه‌هاي مدنظر خود بوده است.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره