برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

شجاع خلیل‌زاده جام چهارم را به خانه برد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شجاع خلیل‌زاده جام چهارم را به خانه برد!

ورزش 3/ شجاع خليل زاده بعد از جشن قهرماني جام را تا در خانه اش حمل کرد و شب جالبي را با جام گردي در تهران رقم زد.


ماجراهاي شجاع خليل زاده با جام قهرماني تمامي ندارد و مدافع شماره ۳ پرسپوليسي ها در فصل جديد نيز يک داستان جالب را رقم زده است؛ اين بار او جام را سوار خودرو کرد و کمربندش را هم بست و راهي منزل شد تا شب را با اين فلز طلايي سپري کند.

او ويديوي اين حرکت خود را در اينستاگرام منتشر کرد و البته اوج صحنه جايي بود که با همکاري يکي دو نفر از دوستانش، فيلم کوتاهي را ساخت؛ شرح فيلم به اين شکل است که خليل زاده با کيت قهرماني و شورت ورزشي به همراه جام در پياده رو حرکت مي‌کند که يک هوادار از داخل اتومبيل او را مي‌شناسد و مي‌پرسد که جام را کجا مي‌برد و شجاع با لحن شيرين هميشگي مي‌گويد: در باشگاه جام نبود، ميبرم خانه، در خدمت باشيم!
شجاع فصل پيش نيز با ويديوهاي خود، جشن قهرماني پرسپوليس را در شبکه هاي اجتماعي داغ تر از هميشه کرد. سال پيش او فيلم ديگري را با نقش آفريني سروش رفيعي ساخت. جايي که سروش از چهره شجاع در هنگام خواب فيلم مي‌گرفت و شجاع در حالي که جام را در آغوش گرفته بود، ناگهان از خواب بلند مي‌شد و خنده و کري خواني را ادامه مي‌داد.
حالا اين ويديو به رقيب جدي فيلم شجاع - سروش تبديل خواهد شد و تا همين حالا هواداران پرسپوليس واکنش هاي جالبي را به آن نشان داده‌اند و به بازنشرش ياري رسانده‌اند. در سال هاي اخير خليل زاده البته کري خواني هاي اينستاگرامي‌ را کنار گذاشته اما بعد از قهرماني هميشه کري هايي عجيب، خلاقانه و جالب را در فضاي مجازي منتشر کرده جديدترينش نامزد بهترين ويديوي اينستاگرامي‌ سال فوتبال ايران هم مي‌تواند باشد.
مدافع بلند قامت پرسپوليس در مراسم قهرماني هم حضور پررنگي داشت و با چهره جدي و اين خنده نافذ عدد چهار را به رخ رقبا کشيد. او همچنين با طرفداران انگشت شمار حاضر در ورزشگاه هم سرود «چمپيونه، چمپيونه» را خواند و پيش از ترک ورزشگاه هم در مصاحبه سيدجلال حضور يافت تا شيطنت خود را نشان دهد.
شجاع امشب با جام و مدال قهرماني شب آرامي را پشت سر گذاشت. برخلاف آنچه که در زمين و در بازي با ذوب آهن برايش اتفاق افتاد و به دليل دشوار شدن بازي اعصاب او را به هم ريخت. او که آخرين صحنه اکشن بازي را با يک قيچي و پرش بلند ثبت کرده و در طول جشن قهرماني بيش فعالي خود را نشان داده بود، با اين حرکت اين فصل از رقابت پرسپوليس با ساير تيم هاي ليگ را به سبک خود ورق زد. 


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره