برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تمام رکورد‌های پرسپولیس که یک شبه بر باد رفت

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
تمام رکورد‌های پرسپولیس که یک شبه بر باد رفت

باشگاه خبرنگاران/ تيم فوتبال پرسپوليس تهران با شکست شب گذشته مقابل ذوب آهن اصفهان بسياري از رکورد‌هاي خود را از دست داد.
تيم فوتبال پرسپوليس تهران شب گذشته در حالي که قهرماني اش در رقابت هاي ليگ برتر قطعي شده بود و بازيکنان اين تيم به فکر برپايي جشن قهرماني در استاديوم آزادي بودند به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت.
سرخپوشان در اين بازي نتيجه را يک بر صفر به حريف خود واگذار کردند و تنها گل سبزپوشان اصفهاني را وحيد محمدزاده در دقيقه ۲۵ وارد دروازه بوژيدار رادوشوويچ کرد.
پس از ۱۸۱۴ روز، شکست در آزادي
آخرين بار و در زمان سرمربيگري يحيي گل محمدي در ذوب آهن بود که اصفهاني‌ها توانستند پرسپوليس را در تهران شکست دهند. شاگردان بوناچيچ بالاخره پس از ۴ سال و ۱۱ ماه و ۱۹ روز موفق شدند در ورزشگاه آزادي از سد پرسپوليس بگذرند.
قطع نوار برد هاي پرسپوليس پس از  ۱۶ بازي

پرسپوليس آخرين بار در هفته يازدهم ليگ برتر و در ورزشگاه آزادي با يک گل مغلوب نفت مسجد سليمان شد. آن ديدار در تاريخ اول آذر ۹۸ برگزار شد و حالا سرخپوشان پس از ۲۶۰ روز در ليگ برتر طعم تلخ شکست را چشيدند.
نرسيدن به رکورد طلايي پوشان
رکورد طولاني‌ترين شکست ناپذيري تاريخ ليگ برتر در اختيار سپاهان است. سپاهان در ليگ دهم با هدايت قلعه‌نويي در هفته هفتم ۳-۴ به استقلال باخت و ديگر تا شکست ۳-۲ مقابل مس کرمان در هفته بيست و نهم هيچ شکستي را تجربه نکرد تا ۲۱ بازي بدون شکست براي اين تيم ثبت شود. سرخپوشان مصمم بودن تا پايان ليگ امسال شکستي را تجربه نکنند و در فصل بعد نيز به آمار خود اضافه کنند تا از رکورد سپاهان عبور کنند که يان امر ميسر نشد.
قطع روند گلزني در ۱۵ ديدار متوالي
پرسپوليس پس از آخرين شکستش مقابل نفت مسجدسليمان در هفته يازدهم، در ۱۵ ديدار متوالي گلزني کرد و با رکورد امسال استقلال مساوي شد. آبي‌هاي پايتخت در حد فاصل هفته‌ي پنجم ليگ برتر و ديدار با ذوب آهن تا هفته‌ي بيستم و ديدار برگشت مقابل همين تيم ذوب آهن، در تمامي مسابقات خود موفق شدند حداقل يکبار دروازه‌ي حريفان را باز کنند. چنانچه پرسپوليس موفق مي‌شد مقابل ذوب آهن به گل برسد، رکورد اين فصل استقلال را مي‌شکست که اين امر ميسر نشد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره