برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پیرلو می‌تواند از زیدان هم بهتر عمل کند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیرلو می‌تواند از زیدان هم بهتر عمل کند

ورزش 3/ الساندرو دل پيرو، اسطوره يوونتوس به موفقيت آندره پيرلو در اين تيم اميدوار است.
 ديشب باشگاه يوونتوس در کمال تعجب اعلام کرد پيرلو به عنوان سرمربي جديد اين باشگاه و به عنوان مائوريتسيو ساري برگزيده شده است. الساندرو دل پيرو ضمن ابراز تعجب از اين انتخاب مدعي شد پيرلو حتي مي تواند بهتر از زين الدين زيدان نيز عمل کرده و موفقيت هاي فراواني کسب کند.
الساندرو دل پيرو گفت: "صادقانه بگويم، من تصور نمي کردم پيرلو سرمربي يوونتوس شود و اين انتخاب براي من هم جاي تعجب دارد. من پيش از اين از اينکه پيرلو هدايت تيم زير 23 را به عهده گرفت خوشحال شده و تصور مي کردم که اين يک تصميم صحيح براي او است، اما حالا پيرلو يک قدم به جلو برداشته و بنابراين من فقط مي توانم براي او آرزوي موفقيت کنم.
فکر مي کنم درک عمومي در مورد بازيکناني که سرمربي مي شوند در ايتاليا در حال تغيير است. پيش از اين اين روند نياز به طي کردن پروسه طولاني در ليگ هاي پايين تر براي يادگيري شرايط اين حرفه وجود داشت، اما در سال هاي اخير ما شاهد بوديم که گنارو گتوزو و همچنين فيليپو و سيمونه اينزاگي موفق ظاهر شده اند. آنها بازيکنان خوبي بودند و بلافاصله کارشان را در تيم هاي بزرگ شروع کردند.
مقايسه پيرلو با زيدان عادلانه نيست، زيرا زيرو در گذشته در تيم جوانان رئال مادريد کار کرده و در ادامه دستيار کارلو آنچلوتي هم بود، اما پيرلو همه چيز براي ارائه عملکردي حتي بهتر از زيدان هم دارد. پيرلو پيش از اين باشگاه، بازيکنان و مديران را مي شناسد و بنابراين من فکر مي کنم آنها مي توانند ارتباط روشن داشته باشند."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره