برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مددی: پیروانی مثل یک هوادار صحبت کرد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
مددی: پیروانی مثل یک هوادار صحبت کرد

ايسنا/ معاون ورزشي باشگاه اسقلال مي‌گويد اينکه مدير فني يک تيم در جايگاه هوادار صحبت کند اصلا کار درستي نيست.
احمد مددي، معاون ورزشي باشگاه استقلال در گفتوگو با ايسنا، درباره قرعه کشي رقابت هاي جام حذفي و تقابل آبي پوشان پايتخت مقابل پرسپوليس گفت: قرعه کشي در يک فضاي شفاف و کاملا استاندارد و با رعايت پروتکل هاي بهداشتي برگزار شد. نمايندگان باشگاه‌ها در اين قرعه کشي حضور داشتند و در نهايت اين قرعه کشي به يک داربي ديگر و شهرآورد پايتخت منجر شد.
او در خصوص صحبت هاي افشين پيرواني و واکنش سعيد رمضاني اظهار کرد: هر کسي بايد در جايگاه خودش صحبت کند. مدير تيم، وظيفه اش مديريت و حل کردن امور تيم است و اينکه مدير فني بخواهد در جايگاه هوادار صحبت هايي را به ميان بياورد، اصلا کار درستي نيست. آقاي پيرواني اين موضع را داشت و آقاي رمضاني هم پاسخش را داد. من به شخصه راضي نبودم اين اتفاق بيفتد اما از بد حادثه اول آقاي پيرواني صحبت کردند و همان جا هم آقاي رمضاني دست به نقد، پاسخش را داد.
مددي افزود: به نظر من الان همه بايد روي تيم خود تمرکز داشته باشند. ما مدت هاست که از حاشيه فاصله گرفته‌ايم چون باور داريم که حاشيه تيم را از اهدافش دور مي‌کند و نمي‌گذارد ما روي مسائل بزرگ تر دقت کنيم.
معاون ورزشي باشگاه استقلال درباره اشتباهات داوري و اتهاماتي که در اين خصوص زده مي شود، خاطرنشان کرد: اشتباهات داوري بخشي از فوتبال است و خيلي از تيم ها از آن ضرر کردند. در بازي ما مقابل سپاهان کيروش استنلي با خطاي شديدي که روي محمد دانشگر داشت، بايد اخراج مي‌شد. ما از اشتباهات داوري خيلي ضرر کرديم اما بنا داريم که تمرکز خود را روي فوتبال بگذاريم و وارد حاشيه نشويم. اميدوارم که جامعه داوري اشتباهاتش را کمتر کند.
او در پايان گفت: آينده استقلال بسيار خوب است و روند بسيار اميدوار کننده است. تيم ما در حال حاضر در ليگ برتر دوم است و به نيمه 


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره