برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ورود استقلال به لیگ کشتی با پلنگ جویبار

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ورود استقلال به لیگ کشتی با پلنگ جویبار

ورزش 3/ باشگاه استقلال قصد دارد در ليگ برتر کشتي آزاد در سال 99 تيمداري کند.
در حالي که اين روزها فدراسيون کشتي در تلاش است تا بيستمين دوره ليگ برتر کشتي آزاد و فرنگي را با رعايت پروتکل هاي بهداشتي برگزار کند، رايزني ها براي حضور تيم هاي قدرتمند در اين رقابت ها نيز ادامه دارد.
در همين راستا بعد از مذاکرات صورت گرفته ميان مسئولان سازمان ليگ کشتي و باشگاه استقلال، احمد سعادتمند براي تيمداري در ليگ برتر کشتي آزاد به فدراسيون کشتي پاسخ مثبت داده است.
استقلال که پيش از اين گفته مي شد قرار است در رشته فوتسال تيمداري کند، حالا براي شرکت در ليگ برتر کشتي آزاد اعلام آمادگي کرده و به زودي اقدامات لازم براي تيمداري را انجام خواهد داد.
گفته مي شود استقلالي ها با رضا يزداني، قهرمان سابق کشتي آزاد جهان مشهور به پلنگ جويبار مذاکراتي را براي قبول هدايت تيم خود انجام دادند و قصد دارند با استفاده از ظرفيت او، کشتي گيران مازندراني را جذب کرده و وارد رقابت ليگ برتر کشتي آزاد شوند.
با حضور استقلال در ليگ برتر کشتي آزاد، بدون شک خيلي از نگاهها به سوي اين رقابت ها جلب خواهد شد؛ اگرچه تاکنون اکثر کشتي گيران مطرح تيم ملي قرارداد خود را با تيم هاي ديگر از جمله بازار بزرگ ايران، درياچه اروميه، دانشگاه آزاد و... امضا کرده اند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره