برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

واکنش مدافع شهرخودرو به پیشنهاد سرخ‌آبی‌ها

منبع
ايسنا
بروزرسانی
واکنش مدافع شهرخودرو به پیشنهاد سرخ‌آبی‌ها

ايسنا/ مدافع تيم شهرخودرو گفت: پيشنهادهايي از سوي پرسپوليس و استقلال براي فصل آينده مطرح شده اما فعلا تمام تمرکزم روي دو بازي باقيمانده شهرخودرو است.
حسين مرادمند در خصوص شرايط تيم شهرخودرو اظهار کرد: شرايط خوبي داريم؛ هرچند متاسفانه مدتي است طلسم شده‌ايم و با وجود برتري مقابل رقبا، به سه امتياز دست پيدا نمي‌کنيم. در برابر استقلال هم که داور مسابقه با تصميمات عجيب خود سر ما بلا آورد. متاسفم که نتوانستيم علي‌رغم تلاشي که داشتيم، به سه امتياز بازي و حق‌مان برسيم.
وي افزود: تساوي‌هاي سريالي مدعيان کسب سهميه آسيايي در هفته‌هاي اخير باعث شد تا خوشبختانه همچنان شانس خوبي براي رسيدن به آسيا داشته‌باشيم. اگر بتوانيم از سد سپاهان و نساجي عبور کنيم؛ بدون شک با آسيايي شدن براي دومين سال متوالي، تاريخ‌ساز مي‌شويم.
مرادمند که سابقه بازي در سپاهان را در کارنامه دارد در خصوص تقابل با اين تيم تصريح کرد: بايد روي کار خودمان تمرکز کنيم. با تلاش کادر فني و سهراب بختياري‌زاده، آناليز خوبي از حريف داشته‌ايم اما مهمترين نکته بازي با سپاهان اين است که نبايد به خاطر اتفاقات رخ‌ داده در روزهاي اخير براي اين تيم، حريف قدرتمند خود را دست کم بگيريم. سپاهان هميشه سپاهان است و يکي از مدعيان جدي و سرسخت ليگ برتر.
مدافع شهرخودرو افزود: اگر در کل مسابقه تمرکز خود را حفظ کنيم، مي‌توانيم به نتيجه مطلوب دست يابيم. سپاهان رقيب پرمهره‌اي است و نبايد از خلاقيت بازيکنان اين تيم غافل شويم.
وي تاکيد کرد: ما به هيچ وجه بي‌تجربه نيستيم و در ديدار رفت در مشهد هم برتري خود را به حريف اثبات کرديم اما متاسفانه باز هم اشتباهات داوري، سه امتياز آن مسابقه را هم از ما گرفت.

مرادمند گفت: اميدوارم هرچه زودتر اشتباهات داوري به حداقل برسد و جوري نشود که زحمات ما با اشتباهات داوران بر باد رود. فرض کنيد استقلال را شکست داده بوديم و الان ۴۷ امتيازي بوديم. چقدر شرايط ما با امروز متفاوت بود؟ متاسفانه اتفاقي است که رقم خورده و ديگر نبايد به آن فکر کنيم. اميدوارم حداقل در دو بازي باقيمانده اشتباهات داوري به حداقل برسد.
بازيکن تيم شهرخودرو با اشاره به بيماري فرهاد حميداوي تصريح کرد: از اينکه مالک باشگاه شهرخودرو در بستر بيماري است ناراحتيم و براي ايشان آرزوي سلامتي داريم. اميدوارم هرچه زودتر با همت مسئولان و رعايت فاصله‌گذاري اجتماعي توسط مردم، کرونا کنترل شود و زندگي به شکل و شمايل سابق خود بازگردد. از همه مردم عزيز ايران خواهش مي‌کنم پروتکل‌ها را رعايت نمايند.
مرادمند در خصوص شايعاتي که پيرامون پيشنهاد سرخابي‌هاي پايتخت به اين بازيکن مطرح مي‌شود، گفت: واقعيت اين است که پيشنهاداتي مطرح شده اما دو بازي ديگر تا پايان ليگ باقي مانده، هدف بزرگي براي ليگ نوزدهم داريم و بايد تمام تمرکزم روي اين دو مسابقه باشد؛ ضمن اينکه يک سال ديگر با شهرخودرو قرارداد دارم. پس از پايان ليگ به فصل بعد فکر مي‌کنم و با توجه به تمام نکات، سعي مي‌کنم بهترين تصميم را بگيرم.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره