logo

انگیزه‌های ویژه ۳ ستاره استقلال در روزهای آخر

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
انگیزه‌های ویژه ۳ ستاره استقلال در روزهای آخر

ورزش 3/ سه بازيکن استقلال که در مورد حضورشان در فصل بعد ترديدهايي وجود دارد، به دنبال اثبات شايستگي هايشان در تمرينات تيم هستند.
امروز تمرينات استقلال براي ديدار با پيکان از سر گرفته شد که در اين تمرين علاوه بر بازيکناني که فيکس مقابل سپاهان به ميدان رفتند، دياباته، مطهري و اسماعيلي هم غايب بودند.
فرشيد باقري، محسن کريمي و ميلاد زکي پور بازيکناني هستند که در خصوص حضورشان در استقلال مدل 1399-1400 شک و ترديد هايي وجود دارد.
فرشيد باقري که 4 سال پيش با قراردادي جنجالي از صبا به استقلال پيوست، در ليگ نوزدهم تنها 15 بار براي استقلال به ميدان رفته که از اين تعداد، تنها در 5 ديدار بيشتر از 60 دقيقه در ترکيب تيمش حضور داشته است. باقري در اين فصل تاثيرگذاري خاصي بر روي گلهاي استقلال نيز نداشته و نتوانست درخشش فصول قبلش را تکرار کند.
ميلاد زکي پور که در اين چند سال فراز و نشيب زيادي داشت، امسال و با آمدن ميليچ، به صورت جسته گريخته در ترکيب تيمش حضور داشت. او در 15 ديدار ليگ براي استقلال به ميدان رفت و عملکرد او تحت تاثير عملکرد ميليچ قرار گرفت.
محسن کريمي نيز که از بدشانس ترين بازيکنان فوتبال ايران است، امسال و در ديدار با ذوب آهن براي سومين بار دچار پارگي رباط صليبي شد تا با خروج نام او از ليست استقلال، فصل براي او تمام شده باشد و تنها بتواند در تمرينات تيمش شرکت کند.

قرارداد فرشيد باقري و محسن کريمي در انتهاي فصل به پايان مي رسد و مشخص نيست مديران استقلال قصد تمديد آن را دارند يا خير. اما زکي پور يکسال ديگر با تيم قرارداد دارد و بايد منتظر ماند و ديد او فصل بعد را در استقلال مي ماند يا راهي تيم ديگري مي شود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد